منصوریان: از خودم و کادرم راضی نیستم/ کارشناسان حرف‌های عجیب و غریب نزنند!

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: خواهش می کنم کارشناسان حرف های عجیب و غریب نزنند و ما ۲۰ بار فیلم مربوطه را دیدیم و در آن صحنه پنالتی ما گرفته نشد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از شکست برابر تیم سپاهان اظهار کرذ: بازی بسیار سنگین و جانانه ای بود. بخش اعظمی از بازیکنان سپاهان، بازیکنان ما بودند. وقتی یک تیم یا بازیکن می خواهد مسیر رشدش را پیدا کند باید خیلی تاوان بدهیم.

وی عنوان کرد: در نیمه اول سه حمله مستقیم داشتند و روی حرفه ای گری و تجربه سه گل به ما زد. ما در نیمه اول پنح شش موقعیت خلق کردیم که به گل تبدیل نشدند. به هر حال برخلاف جریان بازی گل خوردیم و به سپاهان تبریک می گویم و برای آن ها و تیم فولاد در آسیا آرزوی موفقیت دارم. در نیمه اول سه اشتباه فردی داشتیم و کلا روی چهار اشتباه فردی گل خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در نیمه دوم گل زدیم اما کافی نبود. ما در زمان خوبی به بازی برگشتیم. در صحنه ای به سود ما باید پنالتی به سود ما اعلام می شد. مگر این که کارشناسان برنامه های مختلف سیر و پیاز داغ قضیه را بیشتر کنند و حرف های عجیب و غریب بزنند. خواهش می کنم کارشناسان حرف های عجیب و غریب نزنند و ما ۲۰ بار فیلم مربوطه را دیدیم و در آن صحنه پنالتی ما گرفته نشد. داور بازی بسیار خوب بود و به عنوان بهترین داور سال گذشته انتخاب شد اما با تمام احترام برای او، اولین اشتباهش را برای من آغاز کرد. از کارشناسان خواهش می کنم از حق صنعت نفت آبادان گذشت نکنید و کارشناسی کنید. ما هم به اندازه داوران از فوتبال اطلاعات داریم. اگر داور پنالتی را می گرفت ۴ بر ۳ می شدیم. 

وی افزود: ما از هفته سوم به بعد در آبادان عادت به باخت نداشتیبم. شکل تیمی ما خوب شده بود اما سه چهار اشتباه فردی داشتیم اما به بازیکنانم خسته نباشید می گویم اما برای هوادارانمان خیلی ناراحت هستم زیرا نتوانستند به استادیوم بیایند. آن ها منتظر یزله هستند و می شد شرایط حضورشان در استادیوم را فراهم کرد.

منصوریان گفت: سپاهان شانس های خوبی برای گلزنی به ما داد اما بهره نبردیم و حریف از نظر بدنی افتاده بود. آزمون سنگینی بود و از نتیجه راضی نیستم و در اشتباه فردی از خودم و کادرفنی ام نیز راضی نیستم. از یکی دو تعویضم هم راضی نیستم و عملکرشان خوب نبود.

وی درباره قرعه کشی جام جهانی نیز عنوان کرد: دوست داریم در سید یک باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره تعطیلی لیگ نیز گفت: پنج شش روز تعطیل می کنیم و بعد بازی ها دوستانه انجام می دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا