توجه به ارتقای تجهیزات پزشکی در بیمارستان های دولتی

معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد؛ ...
معاون دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر ضرورت ارتقای تجهیزات پزشکی در بیمارستان ها به منظور افزایش کیفیت خدمات درمانی به بیماران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین آیتی، در بازدید از دو بیمارستان جامع بانوان آرش و کودکان بهرامی، با اشاره به تداوم خدمات پاراکلینکی این بیمارستان ها در نوروز، افزود: خدمات تخصصی و درمانی بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی تهران در تعطیلات نوروزی نه تنها متوقف نمی شود بلکه با بهترین کیفیت و با حضور فعال کادر درمان، متخصصان و اعضای هیأت علمی ادامه دارد.

وی از پیگیری وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان ها خبر داد و بیان داشت: در مجموع سیر بستری این بیماران نزولی است و در حال حاضر چهار بیمار کرونایی در بیمارستان آرش و هفت نفر در بیمارستان بهرامی بستری هستند.

معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین حضور نیروی انسانی توانمند و متخصص در نظام سلامت کشور و به ویژه در دانشگاه علوم پزشکی تهران را مهم ترین نقطه قوت مراکز درمانی و بیمارستانی دانست و ادامه داد: این مهم را امروز در بیمارستان های آرش و بهرامی شاهد بودیم ضمن اینکه به نظر می رسد باید توجه بیشتری به ارتقای تجهیزات و افزایش کیفیت فضاهای فیزیکی این مراکز با هدف ارائه خدمات بهتر به بیماران داشت.

منبع: اخبار پزشکی مهرنیوز