برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در بوشهر برگزار می‌شود

سخنگوی ستاد نوای ملکوت در بوشهر: ...
سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر گفت: برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت برای یازدهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می شود.

سید حسین موسوی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به یازدهمن سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر اظهار کرد:  این برنامه برای یازدهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در ۱۰ سال اخیر همواره استان بوشهر در ارزیابی های صورت گرفته به لحاظ کیفی در رتبه های بالا در بین استان های کشور قرار گرفته است گفت: وجود قاریان ممتاز استان باعث شده تا در ارزیابی های کشوری، بوشهر همواره در بین استان های برتر قرار گیرد.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر با بیان اینکه امسال برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت با حضور مردم برگزار می شود گفت: در دو سال اخیر با توجه شرایط سخت کرونایی در استان و کشور امکان حضور مردم روزه دار میسر نبود و شکل برگزاری برنامه دچار تغییراتی شد، اما امسال با هماهنگی انجام شده شاهد حضور مردم همراه با یک سری محدودیت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهیم بود.

موسوی با بیان اینکه درب های حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر از ساعت ۱۲ به روی مردم روزه دار باز است بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان مقرر شده این برنامه در طول ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۲:۳۰ با تفسیر قرآن آغاز و سپس سپس با توجه به نزدیکی اذان ظهر، نماز جماعت در حسینیه عاشقان ثارالله برپا می شود و بعد از آن جزء خوانی قرآنی کریم از ساعت ۱۳:۳۰ آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده، برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت از صدا و سیمای مرکز بوشهر و شبکه سراسری شما به صورت زنده پخش می شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر همچنین با اشاره به انتخاب بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی اظهار کرد: معرفی بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی ایران فرصت ارزشمندی برای این استان است، این استان در طول سال های گذشته قاریان ممتاز را در سطح بین المللی و ملی معرفی کرده است. همچنین به سبب عجین بودن جوانان و نوجوانان این استان با قرآن کریم، همواره شاهد حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان در برنامه های قرآنی بوده ایم.

موسوی همچنین از برگزاری مسابقه پیامکی نوای ملکوت خبر داد و گفت: پرسشنامه مسابقه پیامکی تفسیر قرآن کریم به همت ستاد ترتیل خوانی استان بوشهر همه روزه قبل از شروع برنامه به مردم داده می شود و کسانی که پاسخ صحیح را تشخیص دهند، به قید قرعه به تعدادی از آنان هدیه ای تعلق می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا