نیروهای قراردادی و طرحی مراکز بهداشت دشتستان جذب شوند

نماینده دشتستان: ...
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خواستار جذب و تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه، طرحی و قراردادی مراکز بهداشتی و درمانی شد.

دکتر ابراهیم رضایی در نشست هم اندیشی با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شهرستان دشتستان ضمن تشکر از مدیران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اهار کرد: امیدواریم که با روحیه جهادی و انقلابی شاهد حل مشکلات مردم در حوزه سلامت باشیم.

وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های شهرستان برای ارتقا حوزه بهداشت و درمان و خدمت رسانی مطلوب به مردم به خصوص مناطق کم برخوردار استفاده کنیم، تصریح کرد: در کنار دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات و بهبود زیرساخت ها مانند گذشته همکاری و تلاش خواهیم کرد.

نماینده دشتستان اضافه کرد: نیروهای انسانی توانمندی در بخش بهداشت و درمان دشتستان هستند که به مردم خدمات ارائه می دهند.

رضایی اعلام کرد که شهرستان دشتستان زیرساخت های خوبی دارد که البته نیازمند تقویت و رفع نقایص است.

وی با بیان اینکه در بحران ها است که عیار یک دستگاه یا نهادی مشخص می شود گفت: در بحران بیماری کرونا، بخش بهداشت و درمان، به خصوص در شهرستان دشتستان بالاتر از انتظار تلاش و فعالیت کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدافعان سلامت شهرستان دشتستان با راه اندازی مراکز بستری سرپایی در حسینیه اعظم و مرکز تخصصی درمانگاه امام موسی کاظم ع در پیک پنجم و ششم به صورت عینی به همه ما ثابت کردند که برای تأمین سلامت مردم و حفظ جان آن ها حاضرند از جان خود بگذرند و شهادت مدافعان سلامت گواه این گفته است.

رضایی خواستار جذب و تبدیل وضعیت نیروهای ۸۹ روزه، طرحی و قراردادی مراکز بهداشتی و درمانی شد و بر لزوم پرداخت مطالبات کادر درمان تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا