اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان سمنان

امیر نجم در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مسابقات دوومیدانی و دوچرخه سواری به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در مجموعه پارک سیمرغ و در مرکز آموزش شهروندی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف توجه به ورزش بانوان در دو ایستگاه دو میدانی و دوچرخه سواری برگزار شد، افزود: در رده سنی بزرگسالان مریم میرزایی قهرمان شد و ریحانه کاشانی فر و سمانه پورحسین به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: در رده سنی نونهالان و نوجوانان ریحانه حاجی قاسمی، پرنیا صفامنصوری و فاطمه بختیاری عنوان های اول تا سوم را از آن خود کردند.

نجم با بیان اینکه برنامه ریزی و برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت های مختلف، موجب افزایش نشاط، تحرک و ترویج ورزش میان اقشار مختلف می شود، تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با هدف ایجاد نشاط میان بانوان و حفظ سلامت روح و جسم آنان، همواره نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی ویژه بانوان در استان سمنان اقدام کرده است.

وی گفت: این مسابقات جمعه بیستم خردادماه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت هیئت ورزش های سه گانه شهرستان سمنان و باشگاه دوچرخه سواری بانوان رکاب زنان پیشرو برگزار شد.

منبع: ایمنا