شهرداری سمنان سامانه جامع منابع انسانی را راه اندازی می کند

ملک‌دار: ...

قاسم ملک دار در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به نقش کلیدی منابع انسانی و مدیریت آن در دستیابی به اهداف استراتژیک مدیریت شهری و اینکه امروزه شاهد افزایش پیچیدگی و تغییرات ناشی از رشد فناوری در محیط کاری هستیم، برنامه ریزی و مدیریت نیروی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: در چنین شرایطی برای افزایش سرعت تصمیم گیری مدیریت شهری و سرعت دسترسی به اطلاعات منابع انسانی، تهیه سامانه جامع منابع انسانی شهرداری سمنان در دستور کار قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سمنان با تاکید بر اینکه با اجرای این سامانه، بزرگ ترین شفافیت در حوزه منابع انسانی شهرداری رخ می دهد، خاطرنشان کرد: در این سامانه کلیه خدمات پرسنل اعم از برنامه های آموزشی، اطلاعات پرسنلی، دستورالعمل ها، حقوق و مزایا، وضعیت پایش سلامت و پرونده الکترونیکی سلامت و دیگر موارد مشابه پیش بینی شده که از انعطاف پذیری خاصی برخوردار است.

ملک دار، ایجاد فروشگاه اینترنتی را از مزایای ویژه این سامانه برشمرد و اضافه کرد: با ایجاد این مزیت، دسترسی کارکنان به مایحتاج روزانه تسهیل می شود.

وی با تاکید بر اینکه نقش اول ثروت آفرینی در هر سازمان را سرمایه های انسانی تشکیل می دهند، گفت: ایجاد این سامانه به نحو مستقیم در کارآمدی، اثربخشی و بهره وری نیروی انسانی شهرداری مؤثر است.

منبع: ایمنا