افتتاح نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس

در آستانه مهرماه و آغاز مدارس، نمایشگاه ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس افتتاح شد. ...
{ @context : https://schema.org/ , @type : CreativeWorkSeries , name : افتتاح نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس , aggregateRating : { @type : AggregateRating , ratingValue : 5 , bestRating : 5 , ratingCount : 1 } }

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا ویژه بازگشایی مدارس در بندرعباس در محل دائمی نمایشگاههای استان گشایش یافت.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت هرمزگان درحاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه کالا های مورد نیاز مردم ،کنترل قیمت ها در بازار و سهولت دسترسی جهت تامین اقلام مورد نیاز دانش آموزان بر پا شده است.

محمد عباسی افزود: در این ایام ، نیاز مردم بیشتر به سمت اقلام مورد نیاز مدارس است که با توجه به این نیاز به منظور جلوگیری از افزایش قیمت این اقلام با حضور صنوف و بازاریان این نمایشگاه راه اندازی شد.

به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت،  نمایشگاه پاییزه ویژه بازگشایی مدارس از 24 شهریورماه به مدت ده روز از ساعت 16:00 تا 22:30 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه ها، دایر است.

 عباسی عنوان کرد: حدود 200 غرفه با اولویت کیف و کفش، دفترچه، نوشت افزار، لوازم التحریر، پوشاک، مانتو و شلوار و فرم مدارس، با تخفیف 5 الی 20 درصد نسبت به قیمت بازار، در این نمایشگاه عرضه می شود.

انتهای پیام 

منبع: برنا