طرح وصول برای حمایت از تولید در هرمزگان اجرایی شد

مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان در نشستی خبری از اجرایی شدن طرح وصول برای حمایت از تولید تا پایان مهرماه سالجاری خبر داد . ...

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مهدی جهان نجاتی  با بیان اینکه مساعدت بانک کشاورزی اینبار در قالب این طرح اجرایی می شود ، افزود : در شروع سال زراعی جدید و راستای حمایت از تولید کنندگان بخش کشاورزی و تامین منابع مالی طرح های تولیدی و مساعدت با بدهکاران ، بانک کشاورزی طرح ویژه وصول برای حمایت از تولید را اجرا می کند .

جهان نجاتی ،در خصوص این طرح توضیح داد :  در صورتیکه مشتری بدهکار نسبت به پرداخت و تسویه نقدی کامل بدهی بخش کشاورزی خود که از محل منابع داخلی پرداخت شده است اقدام کند و دارای میانگین حساب باشد تا 100 درصد اصل تسهیلات وصول شده و چنانچه فاقد میانگین حساب باشد تا 80 درصد اصل تسهیلات وصول شده خود را می تواند با ارائه درخواست مطابق ضوابط اعتباری سالجاری تسهیلات جدید دریافت کند .

وی ، با بیان اینکه این شرایط در 20 سال اخیر بی سابقه است ، تصریح کرد : بخشودگی جرایم دیرکرد طبق قوانین و مقررات انجام می شود .

مدیرشعب بانک کشاورزی هرمزگان ، خاطر نشان کرد : تمامی بدهکاران بانک کشاورزی فقط تا پایان مهرماه سالجاری مهلت دارند تا با مراجعه به شعب این بانک مطابق مقررات و ضوابط اعلام شده از این فرصت استثنایی بهره مند  شوند .

جهان نجاتی با بیان اینکه این مساعدت مشمول تمام بدهکاران بانک کشاورزی می شود ، عنوان کرد  : همه همکاران شعب این بانک علاوه بر ساعت کاری در صبح ، بعدازظهر نیز از ساعت 17 الی 20  مشغول خدمات رسانی به مشتریان در خصوص این طرح هستند .

این مسئول با اشاره به اینکه جهت تسهیل در کار صادرات به روسیه  در هرمزگان صرافی دولتی و 3 واحد ارز فعال کرده ایم ، ادامه داد : در هرمزگان محصولات مختلف از جمله صیفی جات، ماهی، میگو و قابلیت تولید و صادرات را دارد و بانک کشاورزی از این تولیدکنندگان و صادرکنندگان حمایت می کند.

خبرنگار : جمیله دبیری نیا

انتهای پیام

 

 

منبع: برنا