تخفیف ۱۰ درصدی مرکز خدمات در منزل جهاد دانشگاهی به سالمندان

به مناسبت روز سالمند انجام می‌شود: ...

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل «دم» جهاد دانشگاهی، از نظر روان شناسان سن سالمندی از حدود ۶۰ الی ۶۵ سال شروع می شود، یعنی زمانی که اغلب افراد بازنشسته می شوند، اما به طورقطع نمی توان برای آن سن تعیین کرد؛ زیرا یک فرد ۶۵ ساله می تواند برای چندین سال آینده هم امید به زندگی داشته باشد.

از نظر متخصصان، سن تقویمی شاخص ناقصی برای برآورد عملکرد و کفایت انسان است؛ زیرا افراد از لحاظ زیستی به صورت های مختلفی پیر می شوند؛ سالخوردگان پیری که شکننده و ضعیف هستند و سالخوردگان پیرجوانی که علی رغم سنشان، بدن سالمی دارند و جوان به نظر می رسند.

ولی امروزه با بازتر شدن سطح تفکرات افراد، تعریف دقیقی از این امر وجود ندارد؛ برخی معتقدند سالمندی یک روند است و علی رغم اختلافات موجود در تعریف آن، مردم به راحتی می توانند فردی را که سالمندی موفق دارد تشخیص دهند، بدون اینکه نیازی به آزمایشات و ارزیابی داشته باشند.

ما می خواهیم سالمندان خانواده سالمندی موفق را تجربه کنند، به عبارت دیگر از برخورداری آن ها از باکیفیت ترین خدمات مراقبتی مطمئن باشیم. خدمات مراقبت و درمان در منزل یکی از پراهمیت ترین و تاثیرگذارترین عواملی است که می توانیم برای سالمندان خود در نظر بگیریم.

با توجه به این موضوع، شناخت نیازها و خلاءهای بهداشتی و درمانی سالمندان از اولویت های اصلی مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل «دم» جهاد دانشگاهی است که امید است با همکاری تمام اعضای مرکز دم کارنامه رضایت بخشی در این زمینه به دست آید.

روابط عمومی مرکز «دم» اعلام کرد که به رسم سال های گذشته در روز سالمند نهم مهرماه ۱۴۰۱ کلیه سالمندان بالای ۶۵ سال متقاضی دریافت خدمات بهداشتی و درمانی در منزل به مدت یک هفته نهم تا پانزدهم مهرماه از تخفیف ۱۰ درصدی خدمات برخوردار می شوند.

منبع: ایمنا