احداث تصفیه خانه شیرابه ساری در دستور کار شهرداری

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری ساری، علیرضا حمیدی بر ارتقای سلامت و بهداشت شهروندان تأکید و اظهار کرد: در احداث تصفیه خانه ها علاوه بر تصفیه شیرابه، حفظ محیط زیست پیرامون این سازه زیست محیطی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف و مسئولیت های که در شهرداری ساری به آن توجه ویژه داریم، حفظ محیط زیست است، به احداث تصفیه خانه با تصفیه روزانه ۴۰ هزار لیتر شیرابه در ساری اشاره کرد و افزود: تلاش کردیم تمامی ضوابط بهداشتی و زیست محیطی در این پروژه را رعایت کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری بهره برداری درست و صحیح با در نظر گرفتن حفظ محیط زیست را مهم دانست و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا در تحقق این موضوع شهرداری ساری در مرکز استان الگوی دیگر شهرها شود.

حمیدی با تأکید بر اینکه حفاظت از محیط زیست رابطه مستقیم با حفظ جان انسان ها دارد، تصریح کرد: در همین راستا شهرداری ساری در جهت کاهش آسیب های محیط زیستی، تصفیه خانه شیرابه محل دفن سابق زباله را همچنان فعال نگه داشته است.

وی با بیان اینکه از دو سال قبل تاکنون زباله ای به محل دفن سابق در پشت کوه حمل نکرده ایم، گفت: برحسب تاکید شهردار مبنی بر اجرای مستمر تعهدات زیست محیطی و لزوم نگاه ویژه شهرداری به این منطقه، با تمهیدات اندیشیده شده تصفیه خانه با حضور نیروهای شهرداری ساری فعال است.

منبع: ایمنا