سرویس دهی ۲۴ شرکت حمل ونقلی به دانش آموزان

معاون شهردار شیراز مطرح کرد: ...

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، هادی شه دوست شیرازی اظهار کرد: سرویس مدارس این کلان شهر در سال تحصیلی جدید توسط ۴ شرکت انجام می شود که پس از طی فرایند قانونی به اداره کل آموزش وپرورش معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه خودروهای فعال سرویس مدارس دارای برچسب الکترونیکی صلاحیت خودرو و شناسایی راننده است و در سامانه ملی سپند ثبت شده است، تاکید کرد: از والدین درخواست داریم برای ثبت نام سرویس مدرسه فرزندان خود از طریق سایت رسمی و مورد تأیید آموزش وپرورش و پیش از بازگشایی مدارس اقدام کنند.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار شیراز با بیان اینکه درصورتی که ثبت نام سرویس مدارس به موقع انجام شود، ساماندهی خودروها بدون مشکل انجام می شود و اطلاع رسانی برنامه سرویس دهی از طریق آموزش وپرورش به اطلاع شهروندان خواهد رسید، اضافه کرد: از والدین دانش آموزان تقاضا داریم برای مدیریت ترافیک در هفته های اول و دوم مهرماه از خودروی شخصی استفاده نکنند و فرزندان خود را با سرویس مدارس به مدرسه بفرستند.

وی از خدمت رسانی رایگان متروی شیراز در سه روز نخست مهرماه خبر داد و گفت: هر ساله بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر و در راستای رفاه حال دانش آموزان خدمات مترو رایگان است و خدمات رسانی ناوگان اتوبوس رانی شیراز نیز با تمام ظرفیت انجام می شود.

منبع: ایمنا