مادر شهید بیگلو: اجازه نمی دهیم دشمن به اهداف شوم خود برسد

...

علی اصغر بیگلو، فرزند اکبر، متولد ۶ اسفند ۸۱، صادره از کرج، دانشجو ترم دوم رشته حسابداری دانشگاه آزاد بود که در شب های گذشته توسط عده ای آشوبگران در کرج به شهادت رسید.

در ادامه گفتگوی کوتاهی با مادر این شهید از نظر می گذرانید؛

معصومه قورت بیگلو می گوید: پسر در پایگاه امام حسن مجتبی حیدرآباد و عضو گردان امام حسین و بسیجی شهرک رازی حصارک و فرزند دوم خانواده بود.

بیشتربخوانید

راننده شاسی سوار در اغتشاشات چه می کند؟ فیلم

این مادر شهید می افزاید: بچه ام عاشق شهدا بود و همیشه حرف از شهدا به ویژه شهید حججی می زد و به خاطر دارم همیشه به من گوشزد می کرد: «مادر شهید حججی را با دست های بسته بردند، اما لبخند بر لب داشت.»

او می گوید: ما با فلسفه شهادت غریب نیستیم و دو تن از دایی های خود من به درجه شهادت نایل شدند و در هفته دفاع مقدس و در تمامی مراحلی که مربوط به خدمت رسانی به مردم بود، علی اصغر هم پا و کنار من بود.

به عنوان مادر می توانم بگویم فرزندم ۲۰ سال پاک زندگی کرد و چشم و دل خیلی پاکی داشت و تمامی محل می توانند به این پاکی شهادت دهند و فرزندم پاک از دنیا رفت.

او که بغض گلویش را به آرامی قورت می دهد و زیر لب قربان صدقه قاب عکس پسرش می شود، از علاقه فرزندش به مدافع حرم و شهادت در راه حضرت زینب س ، می گوید: تنها همین پسر را داشتم و، چون تک فرزند بود نمی توانست به عنوان مدافع حرم باشد و همیشه این آرزو را در دل داشت و می خواست که همچون شهید حججی شهید شود؛ فیلم های دوران مقدس را می دید و آرزوی شهادت می کرد.

مادر شهید از آخرین دیدارش با علی اصغر می گوید: آخرین باری که علی اصغر را دیدم باهم ناهار خوردیم و طبق معمول که باید به پایگاه می رفتم از او خداحافظی کردم و رفتم، گفت: «مادر هر موقع کارت تمام شد بهم خبر بده تا دنبالت بیام و بعد که من رفتم و با نگاهش مرا دنبال می کرد.»

با اتفاقاتی که این روز ها افتاد قرار بود با هم در راهپیمایی شرکت کنیم که نشد، خاطرات زیادی از علی اصغر در ذهن دارم؛ بعد از شهادتش یک شبه خاطرات ۲۰ ساله اش برایم یادآوری شد.

بعد از اینکه به خانم های چادری هتک حرمت شد از علی اصغر سوال کردم اگر همچین اتفاقی برای من بی افتد چه میکنی؟ نگذاشت حرفم تمام شود و گفت مادر کسی جرات انجام چنین کاری با شما را ندارد و اگر جسارتی کند با من طرف است.

مادر شهید در پایان گفتگو خطاب به آشوب گران گفت: شما ها نمی توانید اهدافتان را محقق کنید، بدانید من اگر باز هم پسر داشتم فدای وطن و کشورم می کردم و در این مملکت بسیجی زیاد است، افراد بسیاری هستند که وطنشان را همچون ناموس دوست دارند و مادران بسیاری هم همچون من هستند که حاضرند برای این آب و خاک فرزندانشان را فدا کنند؛ پرچم ایران همیشه سرافراز خواهد ماند.

گفتنی است؛ مادر شهید فرمانده پایگاه حضرت معصومه در حیدرآباد و حوزه ۲۲۰ هاجر س ، ناحیه امام سجاد است.

منبع: فارس

منبع: اخبار سرگرمی باشگاه‌خبرنگاران