اجرای طرح کیوسک های نوین شهری در تهران

...
رئیس پلیس فتا استان خراسان رضوی از وقوع کلاهبرداری در خصوص اجاره منزل و ویلا در فضای مجازی به خصوص سایت های واسط خبر داد و گفت: قبل از اجاره و رزرو منزل و ویلا از پرداخت هر گونه وجهی تحت عنوان بیعانه جدا خودداری کنید.
خبرگزاری صدا و سیما، رضا بصیری افزود: در اجرای طرح کیوسک های نوین شهری در تهران، سازمان زیباسازی طراحی زیباشناسانه و کارشناسانه کیوسک ها را انجام خواهد داد و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل نیز در جانمایی، مکان یابی و تنظیم رابطه حقوقی کیوسک ها همکاری خواهد کرد.

معاون شهرسازی خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با بیان اینکه به فرم زیبایی شناختی کیوسک ها نیز در این پروژه پرداخته شده است، افزود: این طرح بهمن سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید و خروجی به بهره برداران تحویل داده شد.

رضا بصیری با بیان اینکه کیوسک های نوین شهری به عنوان المان کارآمد و موثر در مبلمان شهری دنیا مطرح است، گفت: در تهران کیوسک ها را در قالب اماکنی برای گل فروشی و عرضه تنقلات شاهد هستیم که البته ممکن است برخی نیز کارکرد غیرواقعی داشته باشند.

معاون شهرسازی خدمات شهری و امور بحران مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران افزود: تنظیم رابطه حقوقی کیوسک ها با شهرداری تهران بر اساس طرح مطالعاتی کیوسک های نوین شهری انجام خواهد شد.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما