متفکرآزاد: تجهیز دشمن در اغتشاشات اخیر مشهود بود/ پیگیر برخورد با دروغ گویان ماجرا خواهیم بود

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تجهیز و آماده‌باش ضدانقلاب برای التهاب در جامعه در این قضیه مشهود بود، ما خواستار برخورد و پی‌گیر عوامل تحریک احساسات مردم و انتشار دهندگان اخبار نادرست هستیم. ...

روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس درباره حضور مردم در راهپیمایی امت رسول الله ص که یکشنبه 3 مهر در واکنش به هتک حرمت به مقدسات و آسیب جانی به مردم برگزار شد، اظهار داشت: حضور مردم در این تجمع نشان داد مردم کشورمان با  دقت اوضاع را رصد می کنند و تحلیل های دقیقی از مسائل دارند.

وی افزود: مردم به خوبی می دانند چگونه از آرامش، امنیت، ثبات، نظام و ارزش هایشان دفاع کنند، در عین حال اگر کسی اعتراضی دارد مجاری قانونی آن را می شناسد و از همان طریق اعتراضش را انجام می دهد و مطالباتش را پی گیری می کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در تجمع امت رسول الله ص کمکی بود به ارسال این پیام به همه دشمنان ملت که مردم با هوشیاری و دقت نظر اجازه سوء استفاده از مسائل داخلی کشورشان را به هیچ کسی نمی دهند و در برابر اغتشاشگران و کسانی که به اموال و جان مردم لطمه می زنند، به نوامیس مردم اهانت می کنند و آرامش مردم و کسبه را سلب می کنند می ایستند؛ و به درستی این پیام را می دهند که قرن جدید و سال 1401 سال 1360 نیست که شبه منافقین و منافقین بتوانند آرامش مردم را سلب کنند؛  مردم نقشه این دشمن را برآب دادند.

متفکر آزاد با اشاره به اینکه فوت خانوم مهسا  امینی همه را ناراحت کرده است گفت: فکر می کنم در کشور هیچ کس از این واقعه حس خوشایندی ندارد، همه تسلیت می گویند و ناراحت هستند. ذهن همه درگیر این مساله هست و همه مردم و مسئولین، از جمله خود ما در مجلس یا دوستانمان در قوه قضائیه و دولت از این واقعه دلگیر و ناراحت هستیم و به جد هم در مجلس پی گیری می کنیم.

وی افزود: بنده در جلسه استماع کمیته حقیقت یاب حضور پیدا کردم تعدادی از دوستانمان در این کمیته در مجلس موضوع را پی گیری کردند علاوه بر آن در نهادهای دیگر از جمله دولت و قوه قضائیه نیز این مساله دنبال می شود و موضوع را از مراحل قانونی خودش پیگیری می کنند. بنده هم از مسولان ذی ربط درخواست دارم در جمع بندی مساله سرعت عمل به خرج دهند و گزارش دقیق، منصفانه و ریز بینانه را به استماع مردم عزیزمان برسانند.

متفکرآزاد تصریح کرد: درکنار این مسائل تجهیز و آماده باش ضدانقلاب برای التهاب در جامعه در این قضیه مشهود بود و اگر کسی منکر این موضوع بشود باید به منصف بودنش شک کرد.

وی به دلایل نفوذ دشمن در قضایای اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن در این ماجرا به لحاظ میدانی، تسلیحاتی، ورود سلبریتی ها و رسانه های بیگانه و نحوه صدمه زدن به مردم، نیروهای انتظامی، حافظان امنیت در جامعه  و آسیب به اموال عمومی و به طور کل یک جنگ همه جانبه علیه ملت ایران، خودش را نشان داد و عملا در کشور با درگیری برنامه ریزی شده دشمن، با استفاده از ایادی گروهکی و امثال اینها مواجه بودیم که مردم به درستی صف خود را از این گروهک ها و ایادی اغتشاش آفرین جداکردند.

متفکر آزاد تصریح کرد: خواستار برخورد و پی گیری با عوامل تحریک احساسات مردم و انتشار دهندگان اخبار نادرست و کسانی که قصد داشتند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از احساسات درست، به جا و دغدغه صحیح مردم در پی گیری مساله فوت دخترمان مهسا امینی سو استفاده کنند هستیم، تا کسانی که آرامش مردم را در جامعه سلب می کنند جرات تکرار این اقدامات را نداشته باشند.

وی افزود: عده ای در این کشور تا توانسته اند از مواهب امنیت و آرامش استفاده کردند، مشهور شدند، کسب درآمد کردند و از رسانه های رسمی کشور ارتزاق کردند؛ ولی با این وجود در موجی ضد امنیتی به ایفای نقش پرداختند، که این مساله قابل گذشت نیست. برهمین اساس خواستار برخورد با عوامل تحریک احساسات مردم و عواملی که به گروهک ها و ضد انقلاب فرصت دادند تا خون مردم ما را  بریزند هستیم.

نماینده مردم تبریز خاطرنشان کرد: ما از برادران فرماندهی کل انتظامی کشور، عزیزانمان در سپاه و بسیج هم که در شب های گذشته تلاش زیاد برای برقراری نظم و امنیت داشتند تشکر می کنیم و قدردانشان هستیم. به همه خانواده های شهدای امنیت هم تسلیت می گوییم. جمهوری اسلامی ایران تکیه به مجاهدت و خون این عزیزان دارد. خانواده شهدا نیز بدانند ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که پیرو راه فرزندان شهیدشان باشیم و نگذاریم خونشان پایمال شود.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز