نیروی زمینی سپاه: عملیات علیه گروهک های تروریستی تا خلع سلاح آن ها ادامه دارد

نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای درباره موشکباران مقر تروریست‌های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک‌های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد. ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، نیروی زمینی سپاه با صدور اطلاعیه ای درباره موشک باران مقر تروریست های مستقر در اقلیم شمال عراق تاکید کرد: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد.

نیروی زمینی سپاه در این اطلاعیه خاطر نشان کرد: در پی تشدید شرارت های دامنه دار گروهک های تجزیه طلب و تروریست از مبدا اقلیم شمال عراق و به دنبال اثبات نقش و دخالت مستقیم، بی پرده و آشکار برخی گروهک های تجزیه طلب تروریستی در آشوب های اخیر و همچنین کشف و خنثی سازی یکی از بزرگترین دسیسه های خرابکاری در تاسیسات هسته ای ایران توسط گروهک تروریستی کومله و به دنبال بی اعتنایی اقلیم شمال عراق به تذکرات و اخطارها برای برچیدن و جمع آوری مقرهای این تروریست ها، نیروی زمینی سپاه در واکنشی قاطع و تلافی جویانه، مراکز و مقرهای شناسایی شده آنان که ماموریت تولید و پشتیبانی از شرارت های اخیر را نیز دنبال می کردند، زیر آتش سنگین قرار داد.

این اطلاعیه ضمن تاکید بر قاطع و کوبنده بودن پاسخ های سپاه به شرارت های دنباله دار این گروهک های تروریستی، یادآور شد: به دنبال تداوم و تشدید شرارت ها و اقدامات تروریستی عناصر و هسته های گروهک های تروریستی از مبدا اقلیم شمال عراق به ویژه در استان های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه و بی اثر ماندن تذکرات و هشدارها به دولت اقلیم، این نیرو سلسله عملیاتی را علیه پایگاه ها و مقرهای این تروریست ها با بهره گیری از انواع موشک، پهپادهای انهدامی و رزمی آغاز و تاکنون اغلب اهداف شناسایی شده، مورد اصابت قرار گرفته و منهدم گردیده است.

در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه تاکید شده است: این سلسله عملیات تا خلع سلاح گروهک های تروریستی ادامه پیدا خواهد کرد و از دولت مرکزی و دولت اقلیم شمال عراق می خواهیم که به مسئولیت های خود در برابر جمهوری اسلامی ایران به عنوان همسایه، جدیت بیشتری نشان دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز