بیش از ۵۵۱ هزار نفر از جاذبه‌های چهارمحال و بختیاری دیدن کردند

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: ۵۵۱ هزار و ۷۱۳ نفر از جاذبه های تاریخی، فرهنگی و توریستی این استان بازدید کرده اند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری فرجام سمیعی با اشاره به اینکه بیش از ۵۵۱ هزار نفر از جاذبه های این استان بازدید کرده اند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۰ هزار و ۴۸۲ نفر از جاذبه های تاریخی، ۶۴ هزار و ۵۵۰ نفر از جاذبه های دست ساز، ۲۶۵ هزار و ۲۱۳ نفر از جاذبه های طبیعی، ۲۲ هزار و ۷۳۹ نفر از جاذبه های مذهبی و هشت هزار و ۷۲۹ نفر از موزه های این استان دیدن کردند.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، افزود: وجود بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری در این استان، آن را به یکی از مقصدهای اصلی مسافران و گردشگران به ویژه در تعطیلات نوروز تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تاکنون به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری ۱۵۱ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و مجتمع های بین راهی انجام شده است.

سمیعی خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۵ فقره تشویق، ۲۴ فقره تذکر و ۶ فقره اخطار کتبی به فعالان مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و مجتمع های بین راهی استان داده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا