وقتی اغتشاشات چهره باطل را برای مردم نمایان می کند

...

شکنجه و شهید شدن ماموران انتظامی، یتیم شدن آرتین ها و به اوج رساندن جنایت ها رنج روزگاری است که در آن نفس میکشیم. خشونت، فحاشی، دروغ و عصبیت ۴ عنصر مهم اغتشاشات اخیر بود. داعش وار آدم کشتند و، چون لات های بی خرد فحش دادند و مانند قوم یزید در صحرای کربلا که برابر سخنان سیدالشهدا هله هله کردند تا سخن شنیده نشود مقابل شنیدن و فهمیدن مقاومت به خرج دادند. دست آویزشان هم هزاران دروغی بود که رسانه های شیطانی برایشان ساختند و بهانه کردند تا جنایاتشان را ادامه دهند.

بیشتربخوانید

سرچشمه فحاشی دانشجویی کجاست؟

این خشونت ها، فحاشی ها، دروغ ها و عصبیت ها قدرشناسی میخواهد. تاریخ سراسر قصه نبرد جبهه حق و باطل است، برخی اوقات که حق نمی تواند باطل را لخت و عریان به نمایش بگذارد، غصه حق طلبان بیشتر می شود. کار چنان سخت می شود که حسین ع برای زنده نگه داشتن جبهه حق باید سر دهد تا رذالت جبهه باطل عیان شود. اما سعادت روزگار ما این است که باطل بدون روکش وارد صحنه شده و انصافا چه بد خطایی کرده است

ناظر بی طرف، صحنه را که ببیند تکلیفش مشخص می شود و چه دستاوردی بالاتر از این که ما بتوانیم برای عموم مردم ماهیت جبهه باطل را نشان دهیم.

صف آرایی جبهه باطل را بار دیگر ببینید: داعش، منافقین، سلطنت طلبان، کومله، دموکرات، سعودی ها، صهیونیست ها، آمریکایی و انگلیسی ها و ... همه در برابر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی به خط شده اند. به حکم «تعرف الاشیاء باضدادها» شما جمهوری اسلامی را با دشمنانش بشناسید. جمهوری اسلامی به حکم الهی «إ ن ت نص ر وا الل ه ی نص رک م» تحت امداد های الهی است؛ بزرگترین امداد الهی نیز همین شفافیت میدان است. این اغتشاش را باید هزار بار غنیمت شمرد.

منبع: فارس

منبع: اخبار سرگرمی باشگاه‌خبرنگاران