۵ کشته و یک زخمی بر اثر تصادف در محور "ارومیه - مهاباد"

رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی خبرداد ...
رئیس پلیس راه انتظامی آذربایجان غربی از برخورد یک دستگاه خودروی سمند با تریلی در محور"ارومیه - مهاباد" خبر داد که متاسفانه این سانحه 5 کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا پناهی مقدم در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیس 110مبنی بر وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در محور ارومیه - مهاباد ، عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور کارشناسان پلیس راه در محل حادثه مشخص شد به علت برخورد یک دستگاه خودروی سمند با تریلی، 5 نفر از سرنشینان سمند در دم فوت و راننده تریلی  نیز مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ادامه داد: کارشناسان پلیس راه علت اصلی این حادثه را انحراف به چپ و عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده و سرعت زیاد راننده سمند اعلام کردند.

سرهنگ پناهی مقدم از همه رانندگان خواست از سرعت و سبقت غیر مجاز حین رانندگی به ویژه در هوای بارانی پرهیز نموده و با صبر و حوصله رانندگی کرده، فاصله ایمن را با خودروهای جلوتر رعایت و به حقوق دیگران نیز احترام بگذارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا