دشمن مجبور شد گزینه اقدام مسلحانه را روی میز بگذارد

...

ایذه ۷ تن، بوکان ۴ تن ، مشهد ۲ تن، اصفهان ۳ تن، سنندج ۲ تن و سراوان، قروه و شیراز ۵ تن طی فراخوان ۳روزه ضدانقلاب و توسط وحوش اجاره ای آمریکایی صهیونیستی مست شده از باده دلارهای سعودی به فجیع ترین شکل ممکن به خاک و خون کشیده شدند.

از نگاه طراحان آمریکایی- سعودی- صهیونیستی آشوب ها و اغتشاشات اخیر باید مردم ایران در این پروژه که با صرف میلیاردها دلار طراحی و اجرا شده بود مشارکت می کردند و حالا که نکرده اند باید با تروریسم عریان و حمله مستقیم مجازات شوند.

در فراخوان ۳روزه سه شنبه ۲۴، چهارشنبه ۲۵ و پنجشنبه ۲۶ آبان آماری بالغ بر ۲۲ تن از نیروهای بسیج و سپاه ، فراجا و شهروندان عادی به شهادت رسیدند. در اصفهان و ایذه شاهد عملیات تروریستی کور با سلاح گرم بودیم. میزان خشونت عریان در دو شهر کردنشین و ایذه خوزستان از سایر شهرها بالاتر بود.

۲۱ شهید و ده ها زخمی در جریان عملیات های تروریستی از بوکان تا ایذه

در حمله تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و ماموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتورسوار در مرکز شهر ایذه رخ داد، هفت نفر از هموطنان مان شهید و ۸ نفر دیگر مجروح شدند.

اسامی شهدای این جنایت تروریستی رضا شریعتی ۲۵ ساله ، کیان پیرفلک ۹ ساله ، اشرف نیک بخت ۴۵ ساله ، آبتین رحمانی ۱۳ ساله ، علی مولایی و ۲ نفر مجهول الهویه می باشند.

در جریان به شهادت رسیدن کیان پیرفلک کودک ۹ ساله ایذه ای شواهدی از قبیل اظهارات افراد حاضر در میدان، فیلم های دوربین مداربسته که دقایقی قبل از حادثه موتورسوارهای مسلح را در حال تیراندازی به دوربین ها برای از کار انداختن آنها نشان می دهد و اطلاعات اولیه از بازداشت شده هایی که گفته شده در حین فرار از مرز دستگیر شده اند بر تروریستی بودن عملیات گواهی می دهد.

با این حال و در شرایطی که پلیس بارها اعلام کرده است که در اغشاشات از سلاح جنگی استفاده نمی کند مادر این کودک بدون هیچ سندی مدعی شده است که فرزند او توسط پلیس کشته شده در حالی که چنین اتفاقاتی منطقا نمی تواند توسط دوربین موبایل های چندصد نفر از حاضرین که در میدان بوده اند ثبت نشده باشد.

شهر مجاور مرزی بوکان نیز روز پنجشنبه درگیر غارت مغازه ها و اموال عمومی شد. عوامل گروهک های تروریست با نفوذ در بین مردم عادی، ضمن به آتش کشیدن مغازه هایی که حاضر به اعتصاب اجباری نبودند، تعدادی از شهروندان بی گناه را نیز زخمی و دو تن را به شهادت رساندند.

«مهدی اثنی عشری» از سربازان گمنام امام زمان عج و «رحیم سحابی» از نیروهای سپاه شب گذشته در درگیری با آشوبگران در بوکان به شهادت رسیدند.

در پی حمله تروریستی در اصفهان نیز موتورسواران در ساعت ۲۱ چهارشنبه شب در منطقه خانه اصفهان، ۲ نفر از مدافعان امنیت به نام های «محسن حمیدی» و «محمدحسین کریمی» را به شهادت رساندند. در این حمله ۸ نفر نیز مجروح شده اند.

در مشهد نیز در منطقه چهارراه عامل تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی کسبه این محل را داشتند. پس از حضور نیروی انتظامی عوامل اغتشاشگر متفرق شدند، اما یکی از این عناصر با چاقو به ۵ بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند به صورت ناگهانی حمله و ۲ تن را شهید و سه نفر را زخمی کرد.

«دانیال رضازاده» و «حسین زینال زاده»، دو بسیجی مدافع امنیت در مشهد بودند که با ضربات چاقوی اغتشاشگران به شهادت رسیدند.

به گفته غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شده است. حمانی، معاون دادستان استان خراسان رضوی نیز که در میان مردم تجمع کننده در محل جنایت حضور یافته بود، اعلام کرد: عامل این جنایت در همین مکان در ملاعام اعدام خواهد شد.

از اعتراف بولتون به تسلیح آشوبگران تا حمایت علنی رژیم کودک کش از اغتشاشات

وقوع این جنایات عمدتا مسلحانه در این سه روز در حالی است که پیش تر جان بولتون و برخی مقامات و عوامل مرتبط با جریانات ضدایرانی اعلام کرده بودند که اغتشاشگران در ایران را مسلح کرده اند. همزمان برخی افراد و رسانه ها به صورت هدفمند با تحریک سیاسی، مذهبی و قومیتی عملا زمینه را برای اقدامات تروریستی مهیا می کنند.

همچنین رژیم جعلی اسرائیل که سابقه فعالیت های خرابکارانه و تروریستی در کشورمان را دارد، با ورود آشوبگران به فاز مسلحانه و اقدامات تروریستی، به طور علنی و آشکار به صحنه حمایت از برهم زدن امنیت در ایران آمده است.

در همین راستا «نفتالی بنت» نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در توئیتی به حمایت علنی از اغتشاشات در ایران پرداخت و نوشت: «.... مردم اسرائیل با شما هستند. امیدوارم به تهران آزاد سفر کنم ..»

اگر تا پیش از این مفهوم جریان آشوب به سوی تحرکات خیابانی با دامنه خاکستری بود؛ حالا دو عملیات سریالی تروریستی غلبه خشونت بر احساس اعتراض را انگاره سازی کرده و برای آن مانیفست جدید نوشته است.

مسلح شدن آشوبگران به سلاح گرم نشان داد که سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی کشورهای غربی دیگر هیچ حسابی روی انقلاب توده ای نداشته و از براندازی به شیوه کلاسیک آن ناامید شده اند، از سویی فرسایشی شدن پروژه آشوب باعث ریزش وسیع در این فرآیند شده است، از این رو نیروی مسلح آموزش دیده جای عامل توده ای را پر کرده تا نقاط خالی اغتشاش سیاه شده و به مرور میان گرگ های تنها هسته های آلوده مسلح و حرکت شورش شهری امتداد ایجاد شود.

برخی منابع آگاه خبر داده اند که در هفته های اخیر انتقال هسته های ترور از مناطقی چون کردستان عراق به ایران افزایش یافته است. این گروه ها اغلب در پایگاه های نظامی گروهک تروریستی سنتکام و نیز مقر تروریستی رژیم موقت صهیونیستی آموزش دیده و به درون کشور هدایت شده اند. البته پاک سازی های اخیر یگان های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسیر انتقال تروریستی را کور کرده و به زودی هسته های سرگردان در داخل کشور پس از شناور شدن ضربه خواهند خورد.

چرا دشمن مجبور شد گزینه اقدام مسلحانه را روی میز بگذارد؟

واقعیت صحنه در روزهای اخیر آن است که دشمن با وجود شبکه سازی سنگین از طیف وسیعی از معارضان، همچنان تلاش و ترجیحش اقدامات مسلحانه و ایذایی است، به دلیل همسو نبودن طیف وسیعی از جمعیت هایی از مردم با اقدامات ایذایی خرابکاری، آتش افروزی، انفجار، اعتصابات مصنوعی و ترور سرویس های اطلاعاتی غربی مجبور شدند گزینه اقدام مسلحانه را روی میز بگذارند

به عبارت بهتر، از این پس برای روشن ماندن آتش اغتشاشات اقدامات ایذایی بخش ثابت و قطعی و اقدامات تروریستی مسلحانه بخش مکمل آن خواهد بود. اگر این فرمول تا به امروز به درستی اجرایی نشده است به دلیل ترس از منفک شدن بخشی از بدنه همراه با آشوبگران بوده است.

مؤسسه واشنگتن در گزارشی نوشته است که مقامات ایران توانستند موج آشوب را خنثی کرده و حجم و قدرت آن را کم کنند؛ حتی آمریکا نیز نتوانست کمک شایانی به حلقه های داخل ایران بکند این دست گزارش ها راهبردی باعث شد رینگ حفاظتی آشوب تغییر کند. در حال حاضر هدف سرویس های دشمن با گرای جان بولتون در خلق خشونت افسارگسیخته که ماهیت و هدفی جز جنایت و ضریب دهی گسترده رسانه ای ندارد هراسان کردن مردم است. همچنان که ارعاب و پیش روی راهبرد کلیدی داعش در شام و عراق بود. اوباش مسلح و وحشی در شهر ایذه دست به جنایتی حقیرانه زدن تا به خیال خود جناغ کانونی محل تنازع با نظام سلطه را شکسته و اقتدار نظام را تضعیف کنند؛ به طور حتم اگر در شرایط فعلی اغتشاش احساس غلبه پیدا کند؛ محرک جریان آشوب خواهد بود

در نگاه راهبردی دشمن این حوادث چون باعث خودمشغولی داخلی شده و قدرت راهبردی جمهوری اسلامی ایران را کاهش خواهد داد. اگر در سوریه پروژه بیش از ۲۵ سرویس اطلاعاتی حذف بشار اسد از صحنه سیاسی بود؛ در حوادث تروریستی مسلحانه اخیر دشمن نه روی تغییر کانون قدرت بلکه روی تضعیف آن سرمایه گذاری سنگین کرده است؛ هدف از سوریه سازی این بار مهار ایران است. همچنین در حادثه خونین خوزستان دشمن از مدل عملیات داعش و منافقین به صورت ترکیبی استفاده کرد. داعشی ها روی جمعیت غیرنظامی بیشتر عملیات تروریستی انجام داده تا رعب اجتماعی ایجاد کنند، در سال ۶۰ نیز منافقین علاوه بر ترور اجتماعی نیروهای محافظ امنیت را نشانه می رفتند تا به تعبیر سرکرده این گروهک تروریستی سرپنجه نظام را قطع کند.

صبر مردم حدی دارد، با آشوبگران برخورد کنید

در شرایط موجود که آتش این اغتشاشات در حال افتادن به دامان مردم کوچه و بازار است تساهل در مقابله جدی و تسریع در مجازات عوامل اصلی بازداشت شده توجیه قابل قبولی ندارد.

پرسش افکار عمومی مردم از مسئولان آن است که چرا و براساس چه تحلیل ، الگو و مدل رایج در جهان و یا حتی کدام باور دینی و داشته های ملی و تجربی به مشتی اراذل اجاره ای اجازه آشوب و تعرض به جان و مال و ناموس مردم را می دهند؟

اکنون دستگاه های انتظامی و امنیتی وظیفه دارند مطابق خواست ملت با اعلام پایان مماشات و به صحنه آمدن همه جانبه از دامنه دار شدن فعالیت های تروریستی گروهک های معاند و تجزیه طلب جلوگیری کنند.

برای دفاع از امنیت کشور و مردم باید مماشات را کنار گذاشته و در فصل شکار کفتارها هسته های آشوب را تارومار کرد. تفاوت بارز غائله کنونی با فتنه هایی چون حوادث سال ۹۶ یا فتنه بنزینی سال ۹۸ آن است که دشمن با اقدامات ضربتی کارت آخر را همین ابتدا رو کرده است، هدف آن است که با تلفات گیری سرمایه اجتماعی کشور را تبدیل به سپر انسانی کند.

منبع : فارس

منبع: اخبار سرگرمی باشگاه‌خبرنگاران