زیر گذر تقاطع غیر همسطح آذربایجان در ارومیه افتتاح شد

پروژه زیر گذر تقاطع غیر همسطح آذربایجان امروز اول اذرماه در ارومیه افتتاح شد.

حسین مهدی زاده،شهردار ارومیه در این مراسم افتتاح بابیان اینکه این پروژه با طول ۵۰۰متر و عرض ۱۲متر و به مساحت ۶۰۰۰ مترمربع افتتاح شد،افزود: این پروژه در ۶ماهه کاری انجام شده است که برای زیر گذر بااحتساب عملیات زیر سازی، لجن برداری، خاک برداری ۱۳.۸میلیارد تومان هزینه شده و برای قسمت B5نیز ۲۸میلیارد تومان هزینه شده است. 

شهردار ارومیه با اشاره به اینکه قسمتB5 پل که از سخترین قسمتهای پل است نیر امروز افتتاح می شود، اظهار کرد: طبق قول پیمانکار و با تامین منابع مالی با اتمام قسمت B1وB4 که موجب ارتباط کمربندی خاتم الانبیا و خیابان ساوالان می شود، ۹۵درصد ترافیک این منطقه حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سرجمع بودجه هزینه شده برای پل آذربایجان ۶۰میلیارد تومان است، خاطر نشان کرد: ۸میلیارد تومان نیز برای ساماندهی آب های سطحی این پل هزینه شده است.

شهردار ارومیه با تاکید به اینکه با افتتاح زیر گذر تقاطع غیر همسطح آذربایجان ۳۲درصد ترافیک منطقه برطرف می شود، یاد آور شد: تسهیل در ترافیک شهری، بازخورد اجتماعی، باز کردن گره ترافیکی از اهداف احداث این پروژه است.

وی ادامه داد: در ۱۳ماه اخیر ۵۰۰میلیارد تومان از بدهی شهرداری پرداخت و۱۶۰میلیارد تومان بدهی مالیاتی شهرداری از سال ۹۳تاکنون پرداخت شد.

مهدی زاده اظهار کرد: در ۶ماهه اخیر ۵۰۰ هزار متر مربع بااعتبار ۲۰۰میلیارد تومان اعتبار آسفالت ریزی در شهر انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا