احداث پل عابر پیاده در معابر اصلی شهر

شهردار قزوین خبر داد: ...

مهدی صباغی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات نخاله برداری، پاکسازی علف های هرز و ایجاد نهر در سطح منطقه چهار شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: معاونت خدمات شهری این منطقه علف های هرز موجود در مسیر میدان گاه های خیابان خرم را به وسیله دستگاه های حاشیه تسطیح و پاکسازی می کند و در مسیر بلوارهای جعفرخانی و بلوار ارتباطات تخلیه پسماند و نخاله را انجام می دهد.

وی افزود: طی بازدید میدانی به عمل آمده توسط معاونت عمرانی منطقه چهار، اقدامات لازم جهت رفع آب گرفتگی خیابان های سربیل و خرم در دستور کار قرار گرفت.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و با توجه به فصل برگ ریزان نیروهای ایستگاه شماره یک خدمات مدیریت پسماند اقدام به پاکسازی و نظافت برگ های خزان شده سطح شهر می کنند.

صباغی با اشاره به عملیات نصب نهر روسی در سطح ناحیه آزادگان، تصریح کرد: در این مرحله به منظور هدایت آب های سطحی و مساعد شدن معابر، عملیات نهر روسی در خیابان فیاض بخش ابتدای کوچه سبحان و ابتدای خیابان عبید زاکانی توسط ناحیه آزادگان انجام شده است.

وی با اشاره به تقویت روشنایی بوستان میرداماد فاز یک و دو ، گفت: شهرداری در راستای بهبود وضعیت سیمای شبانه بوستان ها، ضمن رفع نواقص فنی شبکه برق، روشنایی بوستان میرداماد را افزایش داد.

شهردار قزوین اضافه کرد: با نصب چهار پروژکتور کم مصرف ۱۰۰ وات و تعویض لامپ های سوخته، روشنایی محوطه این بوستان واقع در محله میرداماد افزایش یافته است.

صباغی با بیان اینکه عملیات روکش دستی آسفالت در ناحیه مهدیه در حال انجام است، گفت: طی یک ماه گذشته با هدف سهولت در رفت و آمد شهروندان ۴۵۰ مترمربع لکه گیری و روکش آسفالت در ناحیه مهدیه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ساخت پل عابر پیاده در معابر اصلی و فرعی ناحیه مینودر در دستور کار شهرداری است، افزود: در این نوبت در خیابان های سمیه، سلمان، کنتورسازی، بدر و هفت دی پل های فلزی به منظور تسهیل در تردد شهروندان نصب شد.

منبع: ایمنا