ارتقاء کیفیت فضای آموزشی در ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد خبر داد: ...
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از وضعیت فعلی برخی مدارس در مناطق شهری و روستایی منطقه ابراز تاسف کرد و گفت: فضاهای آموزشی فعلی زیبنده کشور و ارس نیست و باید برای جبران مافات حاصل از تشخیص و احصاء اشتباه نیازها در سال های گذشته، در سریع ترین زمان اقدام عملیاتی انجام شود.

مجید کیانی، چهارشنبه، نهم آذرماه، در بازدید از مدارس منطقه آزاد ارس، خطاب به مدیر آموزش و پرورش جلفا، عنوان کرد: برای توسعه و نهادینه سازی فرهنگ و تفکر کارآفرینی و درآمدزایی برمبنای دانش و تخصص فردی و گروهی، دانش آموزان را با فضای کارخانه ها و صنایع موجود در ارس آشنا کنید.
 
وی با بیان اینکه مهارت و نیروی کار متخصص حلقه مفقوده صنعت در کشور است، اظهار کرد: دانش آموزان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران باید با فعالیت های صنعتی و اقتصادی آشنا شوند؛ ما برای نهادینه سازی فرهنگ و تفکر کارآفرینی و اشتغال زایی، یادگیری مهارت های مورد نیاز برای صنایع و تربیت نیروی انسانی متخصص، آماده همکاری جدی با سرمایه گذاران و نهادهای دولتی و حاکمیتی هستیم.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس بر لزوم راه اندازی هنرستان های فنی تاکید کرد و گفت: هم اکنون پروژه های بزرگ صنعتی در بخش های مختلف در ارس فعال هستند و امیدواریم مدیران این مجموعه ها برای توسعه کسب و کار و انجام وظیفه های اجتماعی خود، احداث هنرستان های فنی را جدی بگیرند.
 
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، کیانی، اعلام کرد: سازمان منطقه آزاد ارس با جلب مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی درصدد احداث و نوسازی مدرسه ۹ کلاسه در شجاع، چهار کلاسه سیلگرد، ۶ کلاسه شاهمار و مقاوم سازی ساختمان فعلی آن می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا