اعمال محدودیت های ترافیکی در محور مرزن آباد و آزادراه تهران-شمال

به گزارش ایمنا، محسن هاشمی درباره وضعیت جاده های شمال اظهار کرد: در حال حاضر، شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین خودروها در مسیر ورودی محور کندوان هستیم.

وی افزود: تردد خودروها در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به صورت روان است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران درباره وضعیت جو ی محورهای شمال تصریح کرد: شاهد بارش باران در همه محورها و همچنین کاهش دید در محورهای گدوک سوادکوه، کیاسر و هزارم و پل زنگوله محور کندوان هستیم.

هاشمی درباره اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمال اضافه کرد: تردد تریلی، کامیون و کامیونت در محور کندوان ممنوع است.

وی اضافه کرد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

هاشمی با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی از محور هراز اضافه کرد: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن در صورت اعلام ماموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه می شود. این محدودیت در صورت ترافیک در دستورکار پلیس قرار می گیرد.

وی یادآور شد: تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران با تاکید بر اینکه اعمال محدودیت ها براساس شرایط ترافیک خواهد بود، خاطرنشان کرد: معمولا روزهای پایانی هفته، شاهد افزایش حجم ترافیک در جاده های شمال هستیم که به همین منظور اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های شمال اجرا می شود.

هاشمی هشدار داد: با توجه به اینکه در چند روز آینده شاهد ناپایداری جو ی و بارش باران و برف و سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی هستیم، تاکید بر توجه به توصیه ها و هشدارهاست.

وی یادآور شد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده ها مستقر شده اند.

منبع: فارس

منبع: ایمنا