امکان سنجی پروژه های مطالعات ترافیک جهت پیش بینی در بودجه ۱۴۰۲

شهردار قزوین خبر داد: ...

مهدی صباغی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از احداث پارکینگ در بیمارستان ولایت شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: با توجه به دستور کار واحد عمرانی منطقه سه، احداث پارکینگ بیمارستان ولایت به این سازمان محول شد.

وی افزود: مساحت این پارکینگ هفت هزار مترمربع است. عملیات بیس ریزی انجام شده و در حال حاضر اجرای عملیات تسطیح و کمپکت در حال اجرا است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: مأموران ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری، شست وشوی مکانیزه مخازن، انهار، زیر پل ها و رفت و روب معابر این منطقه را انجام می دهند.

صباغی اضافه کرد: جمع آوری نایلون و پلاستیک و پاکسازی ادواری اراضی سایت پردازش و دفن پسماند پاکسار توسط عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین اجرا شده است.

وی از آموزش نحوه صحیح تفکیک زباله به همراه توزیع سطل های ویژه تفکیک به ۵ دانش آموز توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری خبر داد و تصریح کرد: مشکلات حمل ونقل و ترافیک ناحیه دانش و ناصرآباد با حضور مسئولان شهری در راستای ارتقای ارائه خدمات مورد بررسی قرار گرفت و در راستای تسریع در حل مشکلات این نواحی، دستورات و هماهنگی های لازم انجام شد.

شهردار قزوین گفت: امکان سنجی اولیه پروژه های مطالعاتی و طراحی، مورد نیاز سازمان حمل ونقل و ترافیک جهت پیش بینی در بودجه سال ۱۴۰۲ با رویکرد کاهش معضلات ترافیکی و بهبود کیفی دسترسی ها در سطح معابر شهر انجام شده است.

صباغی از قطع درختان خشک و خطرساز خبر داد و افزود: طی یک هفته گذشته تعدادی از درختان خشکیده و خطرساز به منظور جلوگیری از بروز خسارات احتمالی و رفع تداخل با شبکه برق شهری قطع و از سطح معابر فرعی منطقه دو پاکسازی شده است.

منبع: ایمنا