تداوم برگزاری برنامه های آموزش و نشاط شهروندی در سمنان

امیر نجم در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در راستای استمرار جریان نشاط شهروندی، برنامه «سه شنبه های بانشاط» را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه سه شنبه های با نشاط این امکان را به کودکان، نوجوانان و خانواده ها می دهد تا بازی های خانوادگی و نشاط افزا را تجربه کنند، افزود: در قالب این برنامه های مهیج، سبد تفریحی شامل بازی، سرگرمی، جوایز، هدایا، مسابقه، خنده و بازی برای شهروندان محله ها تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: ورزش نوعی سرمایه گذاری برای سلامت جامعه است و با اهتمام و توجه بیشتر مسئولان می توانیم به جامعه ای پویا، بانشاط و سلامت دست پیدا کنیم.

نجم تصریح کرد: سه شنبه های بانشاط به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان، بسیج ورزشکاران شهرستان، هیئت ورزش های همگانی شهرستان و واحد تربیت بدنی سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: کارگاه آموزشی قلم زنی به منظور آموزش صنایع دستی، آشنایی شهروندان علاقه مند با رشته های مختلف صنایع دستی و ایجاد بستر مناسب جهت اشتغال و کارآفرینی برگزار می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان تصریح کرد: شرکت در این کارگاه آموزشی به آموزش مقدماتی به صورت پیش نیاز احتیاج ندارد و همه شهروندان علاقه مند می توانند در آن شرکت کنند.

نجم گفت: کارگاه آموزشی تانه، قالی، گلیم و عروسک بافی تمام روزهای هفته با حضور استاد در فرهنگسرای تدین شهر سمنان برگزار می شود.

منبع: ایمنا