تصاویر جدیدترین خودروی مفهومی پژو | نسخه‌ای الهام‌بخش برای آینده برند

کانسپت «پژو اینسپشن» در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی ۲۰۲۳ رونمایی شد؛ خودروی جدید و شیک نمایشگاهی که چشم انداز هیجان انگیزی را برای آینده این برند ترسیم می کند.

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از اتواکسپرس، جزئیات اولیه، پلتفرم STLA Large شرکت استلانتیس که پژو در زیر مجموعه آن قرار دارد را تشریح می کند.

همانطور که از نام آن پیداست، STLA Large خودروهای قابل توجهی را خواهد پذیرفت، در نتیجه، اینسپشن Inception پنج متر طول دارد و اندازه خودرو به عمد برای برجسته کردن بسیاری از نوآوری های این ایده انتخاب شده است. اینسپشن قرار است از سال ۲۰۲۵ الهام بخش محصولات آینده باشد.

فاصله بین دو محور طولانی اینسپشن با یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعتی پر شده است که به ادعای برند فرانسوی برای برد ۸۰۰ کیلومتر خوب است. به گفته پژو، این باتری نیروی مورد نیاز یک جفت موتور الکتریکی جمع وجور را تامین می کند؛ یکی در محور جلو و دیگری در عقب برای سیستم چهار چرخ متحرک نصب شده است. این کار شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را به کمتر از ۳ ثانیه می رساند.

طراحی اینسپشن از نشانه های ظاهری معمولی پژو استفاده می کند و آنها را برای یک دوره جدید تکامل می دهد؛ با یک «موقعیت گربه سانی» که دارای یک جفت چراغ عمودی سه میله ای در جلو است که یک جلوپنجره خالی جدید دارد و این در خود، سنسورهای مختلف خودرو را جای می دهد.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | رونمایی از خودروی برقی سونی و هوندا در CES 2023

منبع: همشهری