واکنش فوری باشگاه تراکتور به بیانیه استقلال و اقدام خبرساز کاوه رضایی

مدیر تیم فوتبال تراکتور گفت: ما فوتبالی استقلال را بردیم اما ناحق و با ناداوری باختیم.

علی اکبر ذوالمجیدیان در مورد شکست دو بر یک تیم فوتبال تراکتور مقابل استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بابت این بازی خوب به بازیکنان و کادر فنی تراکتور افتخار می کنم. همه دیدند که توانستیم بازی خوب و تماشاگرپسندی ارائه بدهیم گل هم زدیم اما دیگر توان مبارزه با این داوری ها را نداریم. آقایان داور در هر بازی به صورت علنی حق تراکتور را می خورند. مربی ما خارجی است و اجازه نمی دهیم زیاد به اینگونه مسائل بپردازد اما بابت داوری ها متأسف هستیم.چیزی برای گفتن نداریم اما تا چه زمانی باید بگوییم تراکتور از داوری ضرر می کند. پنالتی اول استقلال به هیچ وجه درست نبود. سایر صحنه ها را هم همه می بینند.

وی در مورد بیانیه باشگاه استقلال مبنی بر اینکه اعضای تراکتور به جای فرافکنی شکست را قبول کنند، گفت: تراکتور هفته گذشته استقلال را در زمین شکست داد اما در جام حذفی ما را با داوری بردند خیلی فرق بین پیروزی دو تیم است چگونه می توانیم چنین شرایطی را قبول کنیم در تبریز مردانه بازی کردیم و دو بر صفر برنده شدیم. چند فرصت هم از دست دادیم اما همه دیدند استقلال به ناحق ما را برد.

مدیر تیم فوتبال تراکتور در خصوص اینکه آیا از کوپال ناظمی شکایت خواهند کرد، توضیح داد: قطعا این کار را انجام می دهیم از این داور شکایت خواهیم کرد او داوری تهرانی است چه اصراری وجود دارد برای دیدار یک تیم تهرانی مقابل تراکتور از داور این شهر استفاده کنند. البته قطعا به این شکایت ما و استفاده از داور تهرانی برای بازی استقلال ترتیب اثر داده نخواهد شد اما باید جوابگوی هواداران مان باشیم. افرادی که عاشقانه و دلسوز تراکتور را دوست دارند، خون دل می خورند و با این تیم زندگی می کنند. اگر زورمان به استقلال نمی رسید و می باختیم مشکلی نداشتیم. سیاوش یزدانی پس از بازی مصاحبه کرد و گفت تنها راهی که می توانستیم تراکتور را ببریم قلدربازی بود. در تهران به حدی خوب بازی کردیم که بازیکن حریف اینگونه حرف می زند.

ذوالمجیدیان در خصوص اینکه ظاهرا حسن انتظاری کمک داور دوم به بازیکنان تراکتور اعلام کرده من سرهنگ نیروی انتظامی هستم، توضیح داد: به او در این جایگاه احترام می گذاریم اما سرهنگ نیروی انتظامی چه ارتباطی به زمین فوتبال دارد؟ کمک داور به هادی محمدی این حرف را زده است. شما کمک داور بازی فوتبال هستید چه ارتباطی به مسؤولیتت در نیروی انتظامی دارد؟ همان زمان که محمدی به داور اعتراض می کرد روزبه چشمی هم همه را می زد اما کاری به بازیکن استقلال ندارند و بازیکن ما را اخراج می کنند. این چه عدالتی است؟

وی اضافه کرد: آقایان نا داوری علیه تراکتور را تمام کنید در بازی با پرسپولیس، فولاد و خیلی از مسابقات دیگر حق ما به خاطر اشتباهات داوری خورده شده اما امیدوارم امثال داوری بازی شب گذشته که چنین اشتباهی می کنند وقتی شب سر خود را روی بالش گذاشته راحت خوابیده باشند.

مدیر تیم تراکتور در خصوص اینکه با توجه به تعطیلی سه روزه تمرینات سرخ پوشان تبریزی پاکو خمز لیست نقل و انتقالاتی خود را به باشگاه ارائه کرده است، گفت: سرمربی ما لیست خود را به هوشنگ نصیرزاده تحویل داده است و از فردا کارهای نقل و انتقالاتی را انجام خواهیم داد هر چه خمز بگوید و صلاح تیم باشد انجام خواهیم داد تا در نیم فصل دوم تیم قدرتمندتری از نیم فصل اول داشته باشیم البته در دور رفت در سه چهار بازی که باید می بردیم مفت امتیاز از دست دادیم و دلیل آن هم اشتباهات داوری و برخی اشتباهات خودمان بود. امیدوارم در نیم فصل دوم به حق خود برسیم. تراکتور واقعا تیم خوبی است و خمز هم خوب کار می کند امیدوارم در دور برگشت پاسخگوی انتظارات هواداران باشیم و در بالای جدول قرار بگیریم. البته اگر داوری ها اجازه بدهد.

وی درباره عکسی که از کاوه رضایی پس از بازی با استقلال منتشر شد و حواشی را به همراه داشت گفت: من آن عکس را دیده ام و نمی توانم از روی یک عکس کاوه را قضاوت کنم همانگونه که خودش شب گذشته گفت همیشه به دنبال نان حلال است و جانش را برای تیم می گذارد با این وجود به زودی با این بازیکنان خوب مان صحبت می کنیم قطعا مورد خاصی هم نبوده اما نمی توانم نظر بدهم.

منبع: فارس

منبع: خبرورزشی