چرا قایدی همیشه فقط درون محوطه جریمه سرنگون می شود؟/ داور روی پنالتی اول استقلال اشتباه کرد/ تکرار پنالتی دوم نیز بی مورد بود

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: ما هیچ شکایتی از قضاوت های داوران نداریم چراکه اعتقاد داریم هر چی بود تمام شده و نتیجه عوض نخواهد شد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت وگو با خبرورزشی درباره قضاوت کوپال ناظمی در دیدار استقلال و تراکتور از رقابت های جام حذفی اظهار داشت: ابتدا باید بگویم هیچ شائبه ای به داوری ها و قضاوت ها نداریم. داوران قشر زحمت کشی هستند، بنابراین باشگاه تراکتور هیچ شکایتی در خصوص قضاوت های داوری ندارد چراکه اعتقاد دارم تصمیمات داوری هر چی هست اتخاذ شده و تمام شده است و چیزی تغییر نخواهد کرد.

وی افزود: ولی حساسیت خودمان را به کمیته داوران اعلام می کنیم و از کمیته داوران انتظار داریم داورانی را برای قضاوت با تراکتور انتخاب کنند که در ذهن بازیکنان ما حساسیت منفی نداشته باشند و قضاوتش تکرار نشود. در بازی با پرسپولیس داور یک پنالتی علیه تراکتور گرفت که اکثر کارشناسان اعلام کردند این پنالتی درست نبود و ما ضرر کردیم.

نصیرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: تکرار پنالتی یامگا به نظر من اشتباه بود چرا که پای چپ  اخباری روی خط بود و این تکرار بسیار سختگیرانه بود. در مورد پنالتی اول هم باید بگویم خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده بود اما قایدی خودش را به داخل پرت کرد و در ادامه به پای بازیکن ما زد. نمی دانم چرا مهدی قایدی بیرون محوطه جریمه سرنگون نمی شود و همیشه فقط در داخل محوطه جریمه سرنگون می شود باید برای داوران یک بخش آنالیز باشد که چنین بازیکنانی وجود دارند که قصدشان فقط گرفتن پنالتی از داور است.

مدیرعامل باشگاه در پایان در خصوص پنالتی دوم مهدی قایدی گفت: این مهاجم قد کوچکی دارد و بین بازیکنان تراکتور به اصطلاح ساندویچ شده بود. قایدی با پای مخالف قصد دریبل داشت و کسی که با پای مخالف چنین  قصدی دارد صد درصد زمین می خورد. بنابراین این صحنه نمی توانست پنالتی باشد. این بازیکن با زیرکی پنالتی گرفت و داور را متقاعد کرد تا اعلام پنالتی کند.

منبع: خبرورزشی