محله صفا پاکسازی و آراسته شد

...
خبرگزاری صداوسیما، طرح فوریتی نگهداشت شهر در ناحیه ۱ منطقه۱۳، با فعالیت ۱۱۱ نیروی حوزه خدمات شهری و فضای سبز با استفاده از ادوات، تجهیزات و ماشین آلات در خیابان صفا اجرایی شد.

 در این طرح که با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، ناظر اداره کل خدمات شهری شهرداری تهران، شهرداران نواحی و رییس اداره خدمات شهری منطقه اجرایی شد، اکیپ های خدمات شهری از ساعت هفت صبح، مسائل و موضوعات شهری در این محدوده را برطرف کردند.

 نظافت و شستشوی معابر شامل پیاده رو ها و سواره روها، کوچه ها و فرعی ها، جداول و انهار، تابلو های شناسایی معبر، طعمه گذاری برای جانوران موذی، شستشو و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن، همچنین تعمیر آنها، شستشوی المان های شهری و لایروبی مسیل ها و قنوات اقداماتی بود که در حوزه خدمات شهری صورت گرفت.

حذف زوائد فیزیکی، رنگ آمیزی و زیباسازی محلی، پاکسازی برچسب، پوستر و تراکت از دیواره ها و نما ها در حوزه زیباسازی و عملیات به زراعی، نظافت باغچه و هرس و حذف شاخه های سرگیر و مزاحم، کندوکوب و واکاوی، رفع خطر درختان و حذف درختان خشک، علف کشی در حوزه فضای سبز از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح بود.

نگهداشت شهر، از اولویت های شهرداری منطقه ۱۳ است و مهمترین اهداف اجرای این طرح، آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات موجود است.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما