برف روبی معابر شهر ادامه دارد

شهردار قزوین: ...

مهدی صباغی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شهر قزوین، تمام ماشین آلات برف روبی و نیروهای خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری، در آماده باش کامل قرار دارد.

وی افزود: عوامل اجرایی این سازمان با گشت زنی در سطح شهر، به صورت لحظه ای معابر شهر را رصد می کنند تا در صورت انسداد و یخ زدگی معابر، خدمات لازم را به شهروندان ارائه دهند.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: هم اکنون عملیات برف روبی و بازگشایی معابر توسط عوامل اجرایی و ماشین آلات این سازمان در حال انجام است. شارژ کیسه های مخصوص شن روی پل ها، به منظور مقابله با برف و یخ زدگی انجام شده است و شهروندان می توانند در صورت نیاز از این کیسه ها استفاده کنند.

صباغی از شهروندان درخواست کرد با توجه به بارش برف و لغزنده بودن معابر از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند و در صورت نیاز به کیسه های شن با سامانه تماس بگیرند.

وی گفت: عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از سحرگاه امروز در حال یخ زدایی معابر به صورت مکانیزه و سنتی هستند. نیروهای ستاد برف روبی شهرداری قزوین در آماده باش کامل هستند و تلاش می کنند تا ضمن برف روبی با اجرای عملیات نمک پاشی و محلول پاشی از یخ زدگی معابر جلوگیری کنند.

شهردار قزوین افزود: با توجه به برودت هوا و استمرار بارش برف، شهروندان ضمن توجه به نکات ایمنی اعلام شده توسط ستاد مدیریت بحران از تردد غیرضرور در معابر سطح شهر خودداری کنند.

منبع: ایمنا