آماده سازی ۱۱۰ مسجد در آذربایجان شرقی برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خبر داد: ...
مدیرکل تبلیغات آذربایجان شرقی، از آماده سازی بیش از ۱۱۰ مسجد استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: اعتکاف یکی از رویش های مهم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام سید محمود حسینی، یکشنبه دوم بهمن ماه، در جلسه ستاد اعتکاف استان، با بیان اینکه یکی از روش های توسعه معنویت در جامعه برگزاری آیین اعتکاف است، ادامه داد: حضور جوانان و نوجوانان در این آیین چشمگیر است.

وی با تاکید بر اینکه مراسم معنوی اعتکاف امسال با نقش ویژه گروه های مردمی و با تسهیل گری اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار می شود، ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان همچنین هماهنگی های لازم را برای حضور سخنرانان برجسته کشوری و استانی در مساجد انجام داده است.

دبیر اجرایی ستاد اعتکاف استان نیز در این جلسه گفت: شش مسجد ویژه اعتکاف دانشجویی از سوی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها در نظر گرفته شده و همچنین اعتکاف دانش آموزی نیز در استان پیش بینی شده است.

حبیب طاهری، ادامه داد: مساجد استان از سوم تا ۱۲ بهمن ماه مصادف با یک تا ۱۰ ماه رجب آماده ثبت نام از علاقه مندان برای حضور در آیین معنوی اعتکاف بوده و همچنین ثبت نام به صورت مجازی نیز از طریق سایت تبیان انجام می شود.

وی افزود: سایت تبیان به نشانی www.tebyan.net مرجع اطلاع رسانی آیین اعتکاف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا