پیام شهردار سمنان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایمنا، سیدعلی مرتضی نژاد، در پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به این شرح ذیل است:

«بسم الله الله الرحمن الر حیم

ایام الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی ره به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد. انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.

اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت ها، دسیسه چینی ها، فتنه انگیزی دشمنان و اذناب داخلی شان هم چنان به پای آرمان ها و ارزش های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

یقینا ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با همان عزم و اعتقاد راسخ و باور انقلابی با حضور پرشور و گسترده در جشن های دهه فجر به ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، جلوه های زیبایی از شکوه همبستگی، وحدت ملی و پیوند و دلبستگی عمیق و ناگسستنی خود با انقلاب اسلامی و آرمان های آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

اینجانب ضمن تبریک چهل و چهارمین فجر نورانی انقلاب اسلامی به عموم ملت ایران و اقشار مختلف مردم شریف و انقلابی استان و شهر سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران میهن عزیز اسلامی، شوکت و سربلندی روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پرتو آرمان های بلند حضرت امام خمینی ره و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.»

منبع: ایمنا