تکریم خانواده‌های شهدای فجرآفرین وظیفه همگانی است

مدیر کل بنیاد شهید آذربایجان شرقی: ...
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بر لزوم تکریم خانواده های معظم شهدای فجرآفرین استان تاکید و اضافه کرد: این اقدام وظیفه ای همگانی است.

جابر ابوالفتح زاده، پنجشنبه 13 بهمن ماه، در جلسه اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج ادارات کل و کارمندان شهید آیت الله مدنی ره سپاه عاشورا، افزود: در روز شمار دهه فجر۱۴۰۱ عنوان روز پنجشنبه روز انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران» نامگذاری شده است و به همین بهانه یاد و خاطره همه شهدای فجرآفرین را که جان عزیز و تمام هستی خود را در برابر رژیم طاغوت سپر کردند تا انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به ثمر بنشیند، گرامی می داریم.

وی اظهار کرد: امروز بهانه ای برای گرامیداشت رشادت های ایثارگران دوران قبل از انقلاب اسلامی است که ما از آنها به عنوان جانبازان مجروحان و آزادگان زندانیان سیاسی انقلاب اسلامی یاد می کنیم.

ابوالفتح زاده گفت: به مناسبت روز «انقلاب اسلامی؛ شهیدان و ایثارگران» مزار مطهر شهدای والامقام دریکهزار و ۱۶۵ گلزار شهدای واقع در مناطق روستایی و شهری استان در برنامه ای تحت عنوان «مهمانی لاله ها» غبارروبی، گلباران و عطرافشانی شد.

وی اضافه کرد: این یک واقعیت است که همه مدیون خون شهدا هستیم؛ شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای جبهه مقاومت، شهدای سلامت و شهدای مدافع امنیت و دیگران شهدا که به ما درس مقاومت و ایثار دادند.

ابوالفتح زاده ابراز امیدواری کرد خدا توفیق دهد تا راه پاک شهدای عزیز که به فرموده حضرت امام خمینی ره «شمع محفل دوستانند» را ادامه دهیم و ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران فقط به دنبال این هستیم که بتوانیم با مدنظر قرار دادن آرمان های والای شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه تقویت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا