تکمیل ماشین آلات آتش نشانی شهرداری سرخ رود

رئیس شورای شهر خبر داد: ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری سرخ رود طی ۲۰ سال فعالیت اظهار کرد: شهرداری این شهر در حوزه پروژه های عمرانی وارد فاز چهارم آسفالت شده است و اجرای پروژه های جداول کنار خیابان کنار، دیواره حفاظتی رود هراز و سردر مغازه ها را دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری حدود ۳۰ واحد ساختمان در پلاک نخست دریا به سرمایه های شهرداری اضافه شد که در زمره سرمایه مردمی است، افزود: برای دفع زباله شهری ۷۰۰ متر خط دریا و پنج هزار متر مربع زمین خریداری شده است و در بحث استقرار، تفکیک زباله و زباله سوز در حال بررسی هستیم تا در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب برای شهر باشیم، البته در حال حاضر مشکلی در رابطه با زباله در سرخ رود وجود ندارد.

احمدی با اشاره به تکمیل ماشین آلات شهرداری، از خریداری دو دستگاه ماشین سنگین، یک دستگاه نردبان ۳۳ متری و یک دستگاه جک ۱۷ متری در سال جاری خبر داد و گفت: این ماشین آلات طی چند ماه آینده به مجموعه آتش نشانی سرخ رود اضافه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سرخ رود ادامه داد: امسال ۱۵ دستگاه ماشین آلات شهری، دو دستگاه ماشین حمل زباله و ساحل روب، یک دستگاه سیمی تریلر و یک دستگاه لودر برای مجموعه خدمات شهری خریداری شده است.

وی با اشاره به فعالیت های شهرداری سرخ رود در حوزه فرهنگی تصریح کرد: مراسم ازدواج آسان برای ۶۰ زوج برگزار شد، همچنین یادواره شهدا، روز مازندران و جشن نوروزی نیز به همت روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری برگزار شده است.

احمدی با بیان اینکه شهرداری سرخ رود بعد از ۱۵ سال با ورود به حوزه ورزش و اختصاص سالن وزارمحله با هزینه ای بالغ بر چهار میلیارد تومان در حال تکمیل آن است، افزود: روشنایی دو زمین فوتبال با اعتبار بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و بازسازی چمن مصنوعی صورت گرفت.

منبع: ایمنا