مجمع جهانی بیداری اسلامی: جنایت صهیونیست ها علیه نابلس بی پاسخ نخواهد ماند

مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: قطعاً جنایت دشمن صهیونیستی علیه نابلس و به شهادت رساندن مردم مظلوم بی‌پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و رهبران آن انتقام خون این شهیدان را خواهند گرفت. ...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای، ضمن محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونسیتی در نابلس که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها تن از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین شد، تأکید کرد که جهان اسلام و مسلمانان باید در برابر تجاوزات آشکار و بی رحمانه رژیم صهیونیستی بایستند و پاسخی دندان شکن به این رژیم جعلی بدهند.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله بی رحمانه نظامیان رژیم صهیونیستی را که به شهادت و زخمی شدن ده ها تن از مردم بی دفاع فلسطین انجامید به شدت محکوم می نماید و لازم است امت اسلامی و همه آزادیخواهان جهان اقدام جدی در برابر این جنایات انجام دهند.

بی تردید حق قانونی ملت و گروه های مقاومت فلسطین است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی این رژیم کودک کش از خود دفاع کنند و قطعا جنایت دشمن صهیونیستی علیه نابلس و به شهادت رساندن مردم مظلوم بی پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و رهبران آن انتقام خون این شهیدان را خواهند گرفت. 

مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایات، خواستار اتحاد و همبستگی هر چه بیشتر مسلمانان و جهان اسلام در برابر رژیم آپارتاید صهیونیستی و عدم هرگونه سازش با این رژیم کودک کش است و مسئولیت این جنایت و پیامدهای تجاوز و حمله این رژیم به فلسطینیان در نابلس را به طور کامل متوجه رژیم اشغالگر قدس می داند و تأکید می نماید که اتحاد، همبستگی، مقاومت و مبارزه تنها راه ملت های مسلمان منطقه در برابر  رژیم صهیونیستی، آمریکا و متحدان آن ها است.

بی تردید رویکرد مقاومت می تواند رمز پیروزی در برابر استکبار و جنایات و تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر و متحدان آنان در فلسطین و در تمام منطقه باشد و دشمنان اسلام و مسلمین بدانند که جبهه مقاومت و ملت های آزادیخواه منطقه همچون سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و عراق با تمام توان خود در برابر آمریکا و صهیونیزم تا پیروزی کامل ایستادگی خواهند کرد.

مجمع جهانی بیداری اسلامی با تأکید بر دستاوردهای افتخارآمیز و قهرمانانه جبهه مقاومت، تلاش برای آزادی فلسطین را به عنوان محور وحدت همه ملت های مسلمان می داند و بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین تأکید می کند و از همه ملت ها و مجامع بین المللی می خواهد تا مانع تجاوزات و جنایات وحشیانه آشکار رژیم صهیونیستی در فلسطین شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس‌نیوز