تراکتور با نفت سوخت‌گیری کرد/ "خمز" متخصص "طلسم‌شکنی"

هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال؛ ...
تیم فوتبال تراکتور برای اولین بار در دوران پسا خصوصی خود موفق به شکست صنعت نفت در آبادان شد.

تراکتور درچارچوب بیست ویکیمین هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۹ اسفندماه، در شرایطی به مصاف صنعت نفت رفت که پس از خصوصی سازی تاکنون موفق به دست پر ترک کردن آبادان نشده بود و اکنون با برتری ۳ بر یک نفتی ها را در هم کوبید تا دومین پیروزی تاریخ خود را در آبادان به دست بیاورد.

رضا اسدی ۲ و مهدی هاشمی نژاد گل های تراکتور را در این دیدار به ثمر رساندند و تک گل میزبان توسط مهدی ممیرزاده به ارمغان آمد.

نکته جالب توجه آنکه تی تی ها آخرین بار ۱۰ سال پیش و در لیگ دوازدهم با تیم تحت هدایت تونی اولویرا آبادان را با پیروزی ترک کرده بود و این دومین پیروزی تاریخ تراکتور در این شهر به حساب می آید.

پیش از این تراکتور با برتری در برابر استقلال و فولاد بعد از مدت ها مقابل این دوتیم نتیجه گرفت و طلسم شکنی کرد تا شاگردان خمز با ثبت اولین برد تراکتور خصوصی شده در آبادان را رقم بزنند.

همچنین، این پیروزی باعث شد تا تراکتور ۳۶ امتیازی شود و با بقا در جایگاه پنجم جدول، قدم های استوار خود را در جاده موفقیت ادامه دهد و با انگیزه ای مضائف آماده ی صف آرایی مقابل پرسپولیس شود.

گفتنی است، تی تی ها درچارچوب هفته بیست ودوم لیگ برتر از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه در تبریز از پرسپولیس پذیرایی می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا