بحث کاربران ایرانی درباره روابط پیکه و شکیرا/ شأن تو بالاتر از این حرفاس / دشمن شادمون نکن زن

کاربران ایرانی در توییتر واکنش های جالبی جنگ پیکه و شکیرا بعد از جدایی نشان داده اند.

جدایی جرارد پیکه ستاره سابق باشگاه فوتبال بارسلونا از شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی مانند ازدواجشان بسیار غیرمنتظره بود و این اتفاق با حاشیه های زیادی در بین رسانه ها و طرفداران دو سلبریتی مطرح همراه شده است بویژه اینکه خواننده کلمبیایی در جدیدترین موزیک های خود با استفاده از کلماتی بطور غیرمستقیم به پیکه کنایه می زند.

جالب اینجاست که کاربران ایرانی نیز با شور خاصی اخبار این دو نفر را در فضای مجازی دنبال می کنند و در توییتر با انتشار کامنت هایی واکنش های مختلفی به اتفاقات اخیر بین پیکه و شکیرا نشان داده اند که بعضی از این کامنت ها را در ادامه می خوانید:

کاش یکی ازاین رفیقای نزدیک شکیرا بهش بگه ول کن زن، بی توجهی بهترین سلاحه اینهمه دیس و دیس بک با پیکه آخه؟ شان تو بالاتر از این حرفاس دشمن شادمون نکن زن مگه میشه هر روز بهش فکر نکرد و مرور نکرد، مگه میشه هر روز نگه من چی کار کردم؟ که اینکارو کرد؟ مگه میشه هر روز پیش خودش محاکمه اش نکنه، بابا عاشقش بوده چند سال باهاش زندگی کرده و بچه آوردن، شوخیه مگه دل کندن؟ زمان میخواد تا هضم کنه چی شده. من برای بچه هاشون دلم میسوزه هر دو طرف شعور ندارن بعد تو اهناگش هی میگه برام مهم نیست و اهمیت نمیدم همه رو سرویس کرده تو این چند ماه با اهنگاش قشنگ مشخصه اهمیت نمیده

در همین رابطه:

ناگفته های شکیرا از ماجرای جدایی اش از پیکه/ معتقد بودم که زن برای کامل بودن به مرد نیاز دارد / آن افسانه دروغ است

شکیرا جادوگر را از بالکن خانه اش برداشت/ پیشنهاد صلح به مادر پیکه؟

منبع: خبرورزشی