حرکت در مسیر و آرمان شهدا باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی: ...
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهدا و خانواده های آنان در عصر خویش با ایثار، گذشت، فدارکاری، و از جان گذشتگی، رسالت و احساس وظیفه ای که در قبال انقلاب داشتند به خوبی عمل کردند، تصریح کرد: امروز وظیفه اقشار مختلف مردم و مسئولان است که با حرکت در مسیر و آرمان شهدا، ضمن خنثی نمودن توطئه های دشمنان علیه ملت ایران، از آرمان های انقلاب اسلامی حراست و پاسداری نمایند.

حجت الاسلام محمد انوری، دوشنبه 15 اسفندماه، در آیین بزرگداشت مقام شامخ شهدا و گرامیداشت روز جانباز در دانشگاه تبریز، با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این آیین؛ با اشاره به ارزش و فضیلت انتظار فرج گفت: یکی از کارهای سخت، انتظار فرج است که با ارزش ترین اعمال است.

وی در ادامه با اشاره به روایات و احادیث مربوط به انتظار فرج افزود: در روایات و احادیت مختلف تاکید شده که هر انسان مؤمن و مسلمانی در وضعیت سخت با توکل و امید به خداوند متعال همیشه در تلاش و فعالیت هستند که این افراد منتظران واقعی می باشند.

انوری در ادامه افزود: در روایات داریم، کسی که در زمان انتظار فرج بمیرد، پاداش آن فردی را دارد که در صدر اسلام شهید شده باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شهدا و خانواده های آنان در عصر خویش با ایثار، گذشت، فدارکاری، و از جان گذشتگی، رسالت و احساس وظیفه ای که در قبال انقلاب داشتند به خوبی عمل کردند، تصریح کرد: امروز وظیفه اقشار مختلف مردم و مسئولان است که با حرکت در مسیر و آرمان شهدا، ضمن خنثی نمودن توطئه های دشمنان علیه ملت ایران، از آرمان های انقلاب اسلامی حراست و پاسداری نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا