در استخدامات جدید سازمان امور مالیاتی بومی گزینی در اولویت خواهد بود

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: در سهمیه‌ای که برای استخدام جدیدِ سازمان ابلاغ شده است سعی خواهیم کرد نیروها را بومی‌گزینی کنیم. ...

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، داوود منظور، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در اجلاس مدیران مالیاتی سراسر کشور که به میزبانی بندرعباس برگزار شد، در توصیه ای به مدیران کل امور مالیاتی استان ها، اظهارداشت: ضرورت دارد حقوق پرسنل و همکاران  بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد و عدالت در تعامل باهمکاران واقعا در دستورکار داده شود.

وی با تاکید بر اینکه تسهیل گری در امور همکاران باید در دستور کار مدیران قرار گیرد، افزود: برخوردهای چکشی در مدیریت جوابی در پی ندارد و واقعا لازم نیست وقتی یک همکار ما می خواهد از یک واحد در اداره کل به واحدی دیگر جا به جا شود، مقاومتی صورت بگیرد تا همکار ما مجبور شود به نماینده ی مجلسی مراجعه کند و با نامه ی او با جا به جایی صورت پذیرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تصریح کرد: در توزیع پاداش ها واقعا بایستی عدالت رعایت شود و این احساس به پرسنل القا نشود که هر کس به مدیرکل نزدیک تر است  پاداش بیشتری می گیرد و امکانات بیشتری در اختیار دارد.

منظور بیان کرد: باید مواظب همکاران خود باشیم و فرآیندی را ایجاد کنیم که از آن ها صیانت شود؛ این مسئله به معنای بگیر و ببند نیست و باید تمام تلاش معطوف بر پیشگیری شود تا قبل از اینکه حراست و دادستانی به موضوع تخلفی ورود پیدا کند مدیران با موارد خلاف برخورد کنند

وی ادامه داد: ما تلاش می کنیم حتی الامکان اعتبارات بیشتری برای سازمان امور مالیاتی جذب کنیم تا پاداش و رفاهیات بیشتری برای پرسنل پرداخت کنیم اما به هر صورت ما هم تابع بودجه هستیم و هر چه قدر هم ضریب را در شرایط فعلی افزایش دهند به مطلوب ما نخواهد رسید چرا که پرسنل امور مالیاتی به واقع در حال مجاهدت و تلاش شبانه روزی هستند.

منظور با بیان اینکه کمبود نیرو در سازمان کاملا مشهود است، گفت: در سهمیه ای که برای استخدام جدید سازمان ابلاغ شده است سعی خواهیم کرد نیروها را بومی گزینی کنیم چرا که عدم به کارگیری نیروهای بومی موجب می شود پرسنل غیر بومی بخواهند بعد از دو سال به استان محل تولد خود انتقال بیابند و این مسئله به استان هایی که شرایط آب و هوایی مساعدی ندارند ضربه می زند.

انتهای پیام/

 

منبع: برنا