۷ فوتی و ۱۲۸ مصدوم چهارشنبه سوری در تهران

رئیس مرکز اورژانس تهران مطرح کرد؛ ...
رئیس مرکز اورژانس تهران از هفت کشته و ۱۲۸ مصدوم در پی حوادث چهارشنبه سوری در تهران تا ساعت ۱۷ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی صالح طبری رئیس مرکز اورژانس تهران از هفت کشته و ۱۲۸ مصدوم در پی حوادث چهارشنبه سوری در تهران تا ساعت ۱۷ خبر داد و گفت: آمار تجمعی مرکز اورژانس تهران تا ساعت ۱۷ نشان می دهد که در مجموع از ابتدای اسفند تا به این ساعت هفت تن در این حوادث جان خود را از دست داده اند. ۱۲۸ نفر نیز دچار مصدومیت شده اند که ۲۷ نفر همچنان در بیمارستان هستند و یک نفر از آنان نیز در بخش مراقبت های ویژه است.

رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه ۸۵ نفر درمان و از مراکز درمانی ترخیص شده اند، افزود: ۱۶ نفر نیز خدمات درمانی را در محل دریافت کرده اند.

وی از ۱۹ مورد قطع عضو در پی حوادث چهارشنبه سوری در استان تهران خبر داد و گفت: آسیب به چشم با ۵۱ مورد و سوختگی با ۵۲ مورد جزو مواردی است که مصدومان به یک یا چند مورد آن دچار شده اند.

به گفته صالح طبری، تکنسین های اورژانس تهران در این شب از آماده باش کامل برخوردار است تا در کوتاه ترین زمان ممکن به حادثه دیدگان امدادرسانی شود.

رئیس مرکز اورژانس تهران با بیان اینکه بیشترین دلایل حوادث مربوط به انفجار مواد محترقه بوده است، افزود: آسیب به چشم ها و دست ها نیز جزو بیشترین آسیب هایی است که در ایام چهارشنبه سوری به افراد وارد می شود.

منبع: اخبار پزشکی مهرنیوز