انتقاد شدید اشکش از بازیکنان نفت/ چوب رفتار آماتور برخی بازیکنان را می‌خوریم!

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از بازیکنان خود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم اشکش پنج شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور، اظهارکرد: تفاوت تیمی که رفتار حرفه ای دارد و تیمی که رفتار حرفه ای ندارد همین است. تیمی که بعد از بازی با گل گهر در ۲۱ اسفندماه سال گذشته تمرین نداشت و به نوعی رکورد اعتصاب در این فصل را شکست و شش بار اعتصاب پی در پی داشت، نتیجه اش همین می شود. تا بدن فوتبالیست آماده نباشد نمی تواند تاکتیک و حتی تکنیک خود را نشان دهد. امروز هم دیدید برخی بازیکنان می خواستند فوتبال بازی کنند اما بدن آن ها اجازه این کار را نمی داد.

او ادامه داد: بی مسئولیتی در تیم نفت زیاد شده است؛ بازیکنان ما تاکنون ۵۰ درصد قرارداد خود را گرفته اند که پول کمی هم نیست ولی رفتارهای غیرحرفه ای دارند که به نظرم در دوران تمام سرمربیان قبلی هم انجام شده است. ما تنها با چند جلسه تمرینی برای بازی با تراکتور آماده شدیم و این را جایی نگفته بودم. من عرق شهرم را دارم و خیلی مربیان به این جا نیامدند و من آبرویم را گذاشتم تا برای شهرم کار کنم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما چوب رفتار آماتور برخی بازیکنان را می خوریم در حالی باشگاه، شرکت مناطق نفت خیز جنوب و شهر مسجدسلیمان شرایط را فراهم کرده اند. بیش تر تیم ها پول خود را دیر یا زود می گیرند ولی این راهش نیست که با نیامدن سر تمرین با آبروی خود، شهر و ما بازی کنند. فوتبال این نیست که بازیکن بخورد و بخوابد و پول بخواهد. نتیجه امشب باید بدتر و اسفناک تر از این رقم می خورد. به هر حال رفتار بازیکنان خوب نبود و این نتیجه حاصل اعتصاب های بی مورد بازیکنان است.

وی بیان کرد: تیمی که انتهای جدول است بازیکنان آن نباید بگویند پول من را کی می دهند، در حالی که ۵۰ درصد هم گرفته اند و باید کار خود را انجام دهند. در تیم ما بازیکن به جای این که بازی کند، به دنبال این است که در بازی پای خود را بگیرد و بیرون بیاید تا شخصیتش کم تر آسیب ببیند. متاسفم که بازیکنان به خود بد کردند و مطمئنا لطمه آن به خود آن ها می خورد. البته فوتبالیست های بزرگ و شریفی هم داریم اما رفتار آن ها خوب نبود. برای این رفتار متاسفم ولی ما پای کار هستیم.

اشکش گفت: مردم بدانند وقتی فوتبالیست بدنش آماده نیست من اشکش یا هر مربی دیگر چکار می توانیم انجام دهیم. طی سه ماه گذشته بازیکنان ما بیش تر به جای این که تمرین کنند، اعتصاب کرده اند و تمرین نکرده اند. امیدوارم با تلاش بیش تر از نام مسجدسلیمان دفاع کنیم. این نتایج در شان فوتبال مسجدسلیمان نیست اما چکار کنیم که گیر افتاده ایم حداقل کار این است که من بتوانم بیش تر به جوانان بازی دهم، هرچند جوانان تیم هم از نظر بدنی عقب هستند و نقی زاده با ۳۸ سال سن بهتر از آن ها بازی می کند.

وی عنوان کرد: به هر حال برخی سعی بر این داشتند مسجدسلیمان هراسی کنند و شان فوتبال نفت و شهر را پاینن بیاورند ولی نه آقا به این صورت نیست. در شهر ما حتی برخی نان برای خوردن ندارند اما عاشقانه این تیم را دنبال می کنند. در هر صورت بازیکنان با شکایت هم شده به پول خود می رسند اما این رفتارها باید برطرف شود. اکنون خیلی از تیم های در کورس هم ۵۰ تا ۶۰ درصد قرارداد خود را گرفته اند و باشگاه ما هم خوب پول داده است. در استقلال ملاثانی که بودم اگرچه پول آنچنانی نبود اما بازیکنان تیم با تمام وجود بازی می کردند و بازیکنان غیبت نداشتند و ۳۱ هفته رکورد نباختن را داشتیم و تیمم در آن دوران همیشه سخت کوش بود اما در نفت نمی توانم چنین تیمی داشته باشم و تاکتیکی اجرا کنم زیرا بدن بازیکنان جواب نمی دهد. من به بازیکنانم گفتم، تیم شما تیم پیشکسوتان است و بدن شما مثل بدن یک پیشکسوت است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در واکنش به این سوال که آیا امکان دارد اسامی بازیکنانی که رفتار غیرحرفه ای دارند را بگویید زیرا در غیر این صورت مردم فکر می کنند این صحبت ها توجیه بعد از شکست است، گفت: برای تیمی که چندین باخت داشته است توجیهی وجود ندارد. اگر دنبال مقصر هستید من مقصر باخت هستم. ما چوب تمرین نکردن را می خوریم. مگر می شود بازیکن ۱۴ تا ۱۵ روز تمرین نکند؟ باید کار کنیم و کمی آبروداری کنیم. اکنون در معرض سقوط هستیم و حتی به نوعی سقوط کرده ایم اما باید کار کنیم تا آبرومندانه سقوط کنیم. بازیکنان باید به خودشان بیایند و برخی مسائل را کنار بگذارند و به فکر شخصیت خود باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا