آلوز: همه چیز حل شده است

هافبک پرتغالی تیم فوتبال تراکتور به حواشی روزهای گذشته واکنش نشان داد.

بازگشت دیرهنگام ریکاردو آلوز به تمرینات تراکتور باعث شد تا این بازیکن از لیست بازی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان خط بخورد و همین موضوع باعث شد تا شایعات مختلفی پیرامون این بازیکن در فضای مجازی مطرح شود.

شب گذشته ریکاردو آلوز با انتشار یک استوری اینستاگرامی، ادعا کرد که پاکو خمس قصد حمله فیزیکی به او داشته است که این استوری بعد از چند ساعت از صفحه شخصی هافبک تی تی ها حذف شد.

پیروی این اتفاقات، باشگاه تراکتور از جلسه سه جانبه بین مدیرعامل باشگاه، پاکو خمس و ریکاردو آلوز خبر داد که در نتیجه این جلسه باعث شد تا کشمکش های سرمربی و هافبک تراکتور ختم به خیر شود.

پس از آن آلوز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامی خود نوشت؛ همه چیز حل شد و هرگونه سوء تفاهم برطرف شد. ما یک خانواده هستیم. مشکلاتی وجود دارد که حل می شود. ما همه متحد هستیم و آماده هستیم تا برای اهدافمان تا آخر بجنگیم. از فردا آماده شدن برای یک بازی مهم را آغاز می کنیم و خانواده تراکتور همه در کنار هم هستند. من با باشگاه و مربی مشکلی ندارم. همه چیز حل شده است. از درک شما متشکرم با تشکر از تراکتور برای همه حمایت ها با پوزش از همه اعضای باشگاه و هواداران.

ریکاردو آلوس

انتهای پیام

منبع: ایسنا