خمس: حالا فهمیدم چرا «پرشورها» بهترین هواداران ایران هستند

سرمربی تراکتور با تمجید از تماشاگران تیمش مقابل سپاهان گفت: امروز متوجه شدم چرا پرشور ها در ایران بهترین هواداران فوتبال ایران هستند.

به گزارش ایسنا، تراکتور در یک دیدار مهم توانست سپاهان را با برتری یک بر صفر در ورزشگاه یادگار امام شکست دهد. پاکو خمس، سرمربی تراکتور بعد از پیروزی در این بازی گفت: وقتی مقابل حریفان بزرگ قرار می گیرید باید در بالاترین سطح بازی کنید و بازیکنان مان با اعتماد به نفس بازی کردند و توانستیم سپاهان را شکست دادیم.

او درباره حضور پرتعداد هواداران تراکتور در این بازی گفت:  قبلا راجع به هواداران تراکتور برای من گفته بودند و انتظار روبه رو شدن با چنین جوی را نداشتم و جوی یادگار امام فوق العاده بود. امروز متوجه شدم که چرا «پرشورها» در ایران بهترین هواداران فوتبال هستند.

او ادامه داد: ارتباطی که با هواداران گرفتم به من کمک کننده است و این حس و لذتی که مردم از بازی ها می بردند حتی دلچسب تر از قهرمانی است. ما همواره هجومی بازی می کنیم و فرقی نمی کند رقیب ما کدام تیم است و این چیزی است که من از بازیکنانم خواستم. این مدل از بازی را خواستم و روبه جلو بازی می کنیم.

سرمربی تراکتور با اشاره وضعیت چمن ورزشگاه یادگار امام خاطرنشان کرد: ما می خواهیم در یادگار امام بازی کنیم و به تماشاگران نیاز داریم اما این زمین باید بهتر باشد و بعد از امروز باید زمین عوض شود و شرایط خوبی ایجاد شود تا فصل بعد در یادگار امام بازی کنیم. همینطور تشکر می کنم از کسانی که تلاش کردند زمین بازی بهتر شود. امشب چمن یادگار متفاوت تر از هفته های قبل بود. مسئولان شهر و باشگاه باید چمن یادگار را ترمیم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا