اسکان ۶۰۰۰ مسافر نوروزی در امامزادگان شهرستان جلفا

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد ...
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این که در منطقه جلفا، ظرفیت اسکان روزانه ۱۰۰۰ نفر در امامزادگان وجود دارد، از اسکان ۶۰۰۰ مسافر طی ایام عید در امامزادگان شاخص این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص اجرای طرح آرامش بهاری، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در ایام عید نوروز در جوار ۳۶ امامزاده منتخب استان همزمان با سراسر کشور برگزار شده است.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص ویژگی های این طرح، افزود: همراهی مردم در برگزاری طرح آرامش بهاری، پذیرایی از مردم در امامزادگان، برپایی خیمه های معرفت، غرفه های کودک و مشاوره و فعالیت مبلغان از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح اجرا می شود.

وی با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در جوار امامزادگان منتخب استان، ادامه داد: طرح آرامش بهاری و اسکان مسافران تا ۱۳ فروردین ماه سالجاری تداوم داشته و در راستای معنویت افزایی، خدمت رسانی به مردم، ارتقای شادابی و نشاط معنوی با حضور مردم فعالیت خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین حسینی به همراه فاضلی نسب، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، سجاد توفیقی مدیر دفتر اداره کل اوقاف استان و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جلفا با حضور در امامزاده سید محمد ع نوجه مهر و امامزاده سید احمد مرند از روند اجرای طرح آرامش بهاری و فعالیت مبلغان اعزامی از قم بازدید کردند.

در این بازدید، بررسی طرح های عمرانی امامزاده و بخش های مختلف این آستان مقدس و بازدید و نشست صمیمی با هیات امنا و خادمان امامزاده سید شعیب ع دوزال از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی به شهرستان جلفا بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا