ارتش، اصل و اساس یک کشور است

رئیس شورای شهر شیراز: ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طاهری امروز _سه شنبه بیست ونهم فروردین ماه_ در دیدار با امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد آجا در استان های فارس و کهگیلویه وبویراحمد با گرامیداشت فرارسیدن روز ارتش و یاد و خاطره شهدای ارتشی اظهار کرد: بی تردید ارتش آنچنان که حضرت امام خمینی ره فرمودند، یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همیشه حافظ امنیت و نظم انقلاب اسلامی، سیادت، حاکمیت و استقلال جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارتش، اصل و اساس یک کشور است و افتخار می کنیم که چنین زینت بزرگ و درخشنده ای حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این دیوارها و ستون های امن اگر وجود داشته باشد، آنچه را به نام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می شناسیم، قابلیت استقرار خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: برای تمام سربازان، افسران ارتش و خانواده معزز آن ها آرزوی طول عمر، سلامتی و عزت دارم و امیدوارم امسال سالی پر از خیر و برکت برایشان باشد.

به گزارش ایمنا، بیست ونهم فروردین ماه به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، سالروز بزرگداشت ایثارگری و دلاورمردی های نیروهای مخلص و سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و کیان کشور و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن اسلامی در صحنه های مختلف انقلاب و نظام مایه عزت و سرافرازی ایران اسلامی شدند.

منبع: ایمنا