شهردار بندرعباس: کارگران تنظیف و فضای سبز با اخلاق نیکو می توانند برند شهرداری بندرعباس در محلات باشند

شهردار بندرعباس، کارگران را نماینده‌ی شهرداری بندرعباس در محلات دانست و گفت: کارگران تنظیف و فضای سبز با اخلاق نیکو می‌توانند برند شهرداری بندرعباس در محلات باشند. ...

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آیین گرامیداشت روز کارگر اظهارداشت: اگر یک ساعت حضور کارگران در شهر نباشد مشکلاتی به وجود خواهد آمد و کار به شدت گره خواهد خورد بر همین اساس تمام تلاش خود را برای بروزرسانی حقوق و بیمه ی پرسنل به خصوص کارگران به کار گرفته ایم.

وی افزود: کارگران تنظیف و فضای سبز، نمایندگان شهرداری بندرعباس در محلات هستند که در حوزه های مختلف به صورت شبانه روز تلاش می کنند از این رو باید با اخلاقی نیکو به برند کل شهرداری بندرعباس تبدیل شوند چرا که خیلی از مردم شاید دسترسی به شهردار نداشته باشند اما پرسنل و کارگران را مرتبا می بینند.

شهردار بندرعباس بیان کرد: طبق نظرسنجی ای که انجام شده اکثر مردم از زحمات پرسنل و کارگران شهرداری در خدمات رسانی راضی بودند و ما بازخورد خدمات شما را از مردم دریافت کرده ایم.

نوبانی تصریح کرد: در حوزه پسماند تفکیک از مبدا را آغاز کرده ایم و لازم است کارگران تنظیف نیز در این حوزه به فرهنگسازی کمک کنند چرا در سفر به شهرهای موفق در این حوزه یکی از عوامل همراهی مردم، تبلیغات میدانی کارگران شهرداری بوده ضمن اینکه ارتقای فرهنگ فضای سبز نیز با مشارکت کارگران در محلات و انتقال به خانواده ها محقق خواهد شد .

انتهای پیام/

 

منبع: برنا