خمس: تراکتور تا لحظه آخر برای کسب رتبه چهارم می‌جنگد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز می گوید تیمش تا آخرین لحظه برای کسب رتبه چهارم رقابت می کند.

به گزارش ایسنا، پاکو خمس در نشست خبری بعد از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل مس کرمان، اظهار کرد: خیلی خوشحال هستم که سه امتیاز بازی را کسب کردیم. ما عقب نبودیم، دقایقی از بازی عقب می رفتیم و گاهی جلو می آمدیم. دو موقعیت اول بازی را هم تراکتور خلق کرد و فکر نمی کنم ما عقب بودیم.

او افزود: ما از اولین لحظه که وارد هر بازی می شویم برای بردن می رویم در برخی بازی ها ابتدا باید حریف را خسته کنیم تا در نیمه دوم شاید به گل برسیم. نیمه اول یک گل به ثمر رساندیم و نیمه دوم با تلاش بیش تر به گل های دیگری دست یافتیم و نتیجه بازی تغییر کرد.

خمس درباره داوری این بازی گفت: من راجع به داوری حرف نمی زنم. قبلا هم گفتم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در ادامه اظهار کرد: اگر نتیجه را ببینید کمی فریبنده است، بازی راحتی نبود. مس خیلی خوب بازی کرد و خیلی خوب دویدند، خیلی خوب تلاش کردند، خیلی خوب پرس کردند، با ارسال توپ بلند به پشت دفاع ما، به دنبال گلزنی بود. بازی سختی بود که ما توانستیم آن را ببریم و اصلا راحت نبود.

خمس این که رقابت برای کسب سهمیه آسیایی تا چه زمانی ادامه دارد؟ گفت: فکر می کنم تا آخر لیگ برتر رقابت برای کسب رتبه چهارم ادامه داشته باشد، باید تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که فصل بعد تراکتور برای قهرمانی می جنگد و این تیم را قهرمان می کند؟ پاسخ داد: حتی نمی توان گفت فردا چه اتفاقی می افتاد، چه برسد به فصل بعد. بازی به بازی پیش می رویم و هدف مان کسب رتبه چهارم است و از الان به فکر سال بعد نیستم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا