تعلیمات متعالی فرهنگیان با بصیرت، نقشه‌های بدخواهان کشور را ناکام گذاشته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی: ...
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به عاقبت کشورهایی که در برابر استکبار سرفرودآورده اند گفت: در سایه تعلیمات متعالی فرهنگیان با بصیرت نقشه های دشمنان ناکام مانده و می ماند.

تراب محمدی، سه شنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه، در آیین تجلیل از معلمان نمونه آذربایجان شرقی، گفت:جایگاه و اعتبار اجتماعی معلم در تمام ابعاد کسب شده است چون تربیت انسان ها به دستان گهر بار آنها انجام می شود، خصوصا معلمانی که پس از پیامبران و ائمه وظیفه هدایت و آموزش بشر را برعهده گرفته اند.

وی ادامه داد: پیشرفت و توسعه در کشورهایی که قدر و منزلت آموزش و پرورش را می دانند بسیار زیاد است اما هم اکنون ناهنجاری های اخلاقی در غرب موج می زند چون صرفا به آموزش پرداخته اند در حالی که در رویکرد ایران اسلامی تربیت نیز لحاظ شده است.

وی افزود: در سایه زحمات شما فرهنگیان عزیز است که توانسته ایم به جایگاه های مختلف اجتماعی برسیم و ارتقا شأن و منزلت معلمین نیز از برنامه های اصلی دولت سیزدهم است.

محمدی با بیان اینکه تمدن نوین اسلامی به دستان توانمند معلمین و اساتید آگاه تثبیت و گسترش خواهد یافت، گفت: عملکرد شما عزیزان موجب می شود بیش از پیش در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشته شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این آیین با بیان اینکه معلمی شغل یا حرفه نیست بلکه تعهد، عشق و هنر توانمندی است که این هنر در تک تک معلمان دلسوز نهفته است، گفت: معلمی عرصه، میدان و جولانگاه تأثیر گذاشتن و یاد دادن است.

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی گفت: معلم در رشد نسل ها اصلی ترین عامل است و به فرزندان جامعه چگونه اندیشیدن را می آموزد.

وی افزود: معلمان به ما یاد می دهند که چگونه از کسانی که در حق ما خوبی و بزرگواری کرده اند قدردانی و سپاس گزاری کنیم و چگونه در قبال خوبی ها عکس العمل نشان دهیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، پوررادی در پایان خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم بزرگی این روز را قدر بدانیم و بر مقام شامخ معلم احترام و تعظیم کنیم و از همه همکارانم که در هفته بزرگداشت مقام معلم جانانه تلاش کردند و از همه ارگان ها و دستگاه هایی که برای گرامیداشت این روز پیش قدم شده اند نهایت سپاسگزاری را دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا