جزئیات فوت استاد دانشگاه تبریز در اثر سکته قلبی در استخر دانشگاه

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز جزئیات جان باختن دکتر محمدتقی تقی زاده یکی از اساتید بازنشسته ی دانشکده شیمی این دانشگاه را در اثر سکته ی قلبی در استخر دانشگاه، تشریح کرد.

محمدرسول خدادادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرحوم دکتر تقی زاده دوشنبه شب به استخر دانشگاه تبریز مراجعه کرده و طبق روال عادی هر روز که اساتید بازنشسته به استخر می آیند، مشغول به شنا کردن در استخر می شود.

وی ادامه داد: دکتر تقی زاده بعد از رفتن به قسمت سونای استخر، دچار حمله ی قلبی شده و بیهوش می شود. حتی دکتر اصلان آبادی فوق تخصص قلب که در استخر حضور داشت، سعی به احیای قلب ایشان می کند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز افزود: متاسفانه بعد از تماس با اورژانس و انتقال دکتر تقی زاده به بیمارستان، عملیات احیای این استاد بازنشسته ی دانشگاه تبریز در بیمارستان نیز موفقیت آمیز نبوده و او در بیمارستان فوت کرد.

براساس این گزارش، دکتر محمدتقی تقی زاده متولد ۱۳۲۵ و یکی از اساتید بازنشسته ی دانشکده ی شیمی دانشگاه تبریز بعد از سال ها فعالیت در عرصه های علمی و تربیت دانشجویان این رشته، روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در اثر سکته ی قلبی در استخر دانشگاه و بعد از انتقال به بیمارستان، دار فانی را وداع کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا