افعی ها در یک ربع زهرشان را ریختند / دربی به کام آبی ها

در دربی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اینتر موفق شد با گل های دقایق ابتدایی از سد میلان بگذرد.

در دومین دیدار از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میلان و اینتر همشهری های ایتالیایی به مصاف هم رفتند که نراتزوری این بازی را با نتیجه ۲-۰ به سود خودش خاتمه داد.

در حالی که میلان میزبان این دیدار بود و بخش بزرگی از ورزشگاه سن سیرو هم قرمز شده بود، اینتر در ابتدای بازی حریفش را به شدت غافلگیر کرد. ابتدا در دقیقه ۸ ارسال هاکان چالهان اوغلو با ضربه زیبای ادین ژکو تبدیل به گل نخست شد. سپس پاس فدریکو دی مارکو را هنریخ میختاریان دریافت کرد و در دقیقه ۱۱ به قلب دفاع میلان زد تا گل دوم افعی ها به ثمر برسد. دقایقی بعد هاکان چالهان اوغلو هم می توانست دروازه تیم سابقش را باز کند، اما شوت زیبای هافبک ترکیه ای به تیر دروازه برخورد کرد. با این که میلان از زیر فشار خارج شد، اما موقعیت جدی گل نداشت و این نیمه در نهایت با همان ۲ گل به پایان رسید.

میلان برای گل زدن در نیمه دوم بیشتر تلاش کرد و در دقیقه ۶۳ خطرناک ترین موقعیت با شوت ساندرو تونالی خلق شد. این شوت به پایه تیر دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه اینتر پیدا نکرد. اینتر بازی را کنترل کرد و حملات میلان آنقدر زهردار نبود که بتواند فاصله را کمتر کند، تا در نهایت این بازی با همان ۲ گل به پایان برسد.

منبع: خبرورزشی